Danas je Spaceflow predstavio jedno od novih proširenja koje radikalno poboljšava iskustvo zakupaca i gostiju: sustav upravljanja posjetiteljima.

To znači da možete zaboraviti papirnate zapisnike i poboljšati procese upravljanja gostima jednostavnom samoregistracijom. Naš sustav upravljanja posjetiteljima omogućuje vama i vašim zakupcima da preuzmete kontrolu nad vašim procesima upravljanja gostima.

Zakupci sada mogu predbilježiti goste putem aplikacije Spaceflow, omogućiti im sigurnu prijavu u recepciji skeniranjem QR koda na uređaju, primanje obavijesti o upozorenju po dolasku gostiju. Operateri zgrada mogu analizirati zapisnike posjetitelja s administratorske konzole.

Zakupci mogu:

Pojednostavite dolazak gostiju u zgradu Primajte obavijesti i dodajte događaj u Gmail / Outlook ili bilo koji drugi kalendar (.ics datoteka)

Posjetitelji mogu:

Primite pozivnicu e-poštom (s informacijama, QR kodom, događajem iz kalendara) i uživajte u tome da sve za sastanak bude spremno na jednom mjestu Sigurno se prijavite na recepciji, uz vrlo ograničen susret s vračarom / recepcionarom

Stanodavci i upravljanje imovinom mogu

Pratite posjetitelje putem administratorske konzole Spaceflow

Da biste uspješno pokrenuli sustav upravljanja posjetiteljima na vašem posjedu, trebat će vam:

Računalo / prijenosno računalo za vratar Recepcija s pristupom web pregledniku Stabilna internetska veza u recepciji (WiFi) Apple iPad Docker i kabel za iPad

Da biste uveli sustav upravljanja posjetiteljima na vašoj zgradi, jednostavno nas kontaktirajte tako što ćete nam poslati poruku na [email protected]. Ovo je proširenje dostupno u naprednim i premium planovima.

Želite li prvo čuti o novim značajkama Spaceflowa? Pretplatite se na naše obavijesti.