Brzi zahtjev

Zatražite ponudu od odabranih ureda. Kliknite na sličicu kako biste dodali više ureda.

Odabrani uredi:
Nije odabran niti jedan ured.
(m2) (m2)

Filtriraj poslovne zgrade

Iznajmljivanje (€/m2/mjesec)

-

Uredski prostor (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Broj radnih stanica

Articles

Stvaranje cjelovitog iskustva stanara pomoću aplikacije Spaceflow

Svima nam je poznat osjećaj, kad je vani užasno vrijeme, ali ono što mi možemo je samo promatrati ga kao "gledatelj" iz svoje sigurne i komfortne sobe.

Pročitaj više

Ovi novi stanovi već dolaze s prijavom!

Kassák Residence svoje stanovnike očekuje s pionirskom mobilnom aplikacijom za izgradnju zajednice, apartmani također dolaze s mnoštvo usluga. Neki dan je objavljeno da LIVING, prvi mađarski developer stambenih nekretnina koji nudi usluge za izgradnju zajednice, proširuje svoje usluge  s jedinstvenom aplikacijom za izgradnju zajednice. Mobilna aplikacija nazvana Spaceflow bit će prvi put u Mađarskoj dostupna stanovnicima prvog projekta LIVING-a, rezidencije Kassák. Svrha aplikacije je olakšati svakodnevni život stanara i ponuditi im dodatne popuste i pogodnosti. Krovna marka WING, LIVING, specijalizirana je za razvoj stambenih nekretnina. Stoga je programer prvi u zemlji koji je predstavio mobilnu aplikaciju Spaceflow u rezidencijalnom parku Kassák Residence kao dio svojih usluga. Dobro je znati da je aplikacija u zajednici koja se pruža stanovnicima, ne samo u Mađarskoj, već i u Europi, osmišljena kako bi im olakšala svakodnevni život, a također pruža dodatne popuste i pogodnosti. Na platformi će biti dostupne dnevne i aktualne vijesti, zajedno s programskim preporukama i informacijama od javnog interesa u okrugu i gradu. „Ponosni smo što smo prvi u Mađarskoj pokrenuli platformu za upravljanje javnom zajednicom i sve to tijekom pandemije. S Spaceflowom možemo izravno informirati vlasnike domova i stvoriti priliku za izgradnju potporne stambene zajednice “, rekao je Vincent Vallois, suosnivač tvrtke Online Real Assets i Spaceflow. „_LIVING ima za cilj poboljšati kvalitetu života svojih stanovnika uslugama usmjerenim na ljude i inteligentnim rješenjima, zbog čega im u svim našim razvojima pružamo više usluga u zajednici. Naša četiri tekuća projekta - Park West 1-2, Metropolitan Garden i prolaz Kassák - svi su u rasporedu unatoč promijenjenim okolnostima. Već u početnoj fazi našeg razvoja planirali smo uvođenje aplikacije zajednice, što je još bolje postalo porastom beskontaktne administracije. Cilj LIVING-a je biti na čelu inovativnih digitalnih rješenja, pa smo prvi koji smo uveli ovu vrstu inovacija, što stanovnicima donosi i dodatnu pogodnost ”, rekao je János Martin, direktor stambenih projekata tvrtke WING. Inače, 99 posto apartmana u rezidenciji Kassák već je pronašlo novog vlasnika, za kojeg je prilika za korištenje Spaceflowa već otvorena. U rezidenciji Kassák stanovnici mogu ispuniti ne samo nedavno najavljenu prijavu zajednice, već i mnoga druga rješenja zajednice. Također je nedavno objavljeno da je u suradnji s Share Now pokrenuta usluga dijeljenja automobila za stanovnike kuća! Šupa nudi potrebnu opremu za manje ili više tehničkih i samostalnih poslova, ugovorena usluga čišćenja može se naručiti u slučaju povremenih i redovitih potreba za čišćenjem, a ovdje je također implementiran prvi mađarski paket parcele u rezidencijalnom parku. Kao novost, besplatni Wi-Fi dostupan je na javnim površinama rezidencije Kassák. Uz to, stanovnici mogu očekivati popuste u obližnjim kafićima, restoranima i teretanama zahvaljujući aplikaciji. Informacije tvrtke LIVING o uslugama u zajednici također će biti dostupne na sučelju, a stanovnici mogu biti u stalnom kontaktu sa zajedničkim predstavnikom putem internog sustava pošte, bez potrebe za osobnim kontaktom. Pristup aplikaciji Spaceflow pruža se LIVING stanovnicima rezidencije Kassák na godinu dana besplatno.    

Pročitaj više

Spaceflow predstavio sustav upravljanja posjetiteljima

Danas je Spaceflow predstavio jedno od novih proširenja koje radikalno poboljšava iskustvo zakupaca i gostiju: sustav upravljanja posjetiteljima. To znači da možete zaboraviti papirnate zapisnike i poboljšati procese upravljanja gostima jednostavnom samoregistracijom. Naš sustav upravljanja posjetiteljima omogućuje vama i vašim zakupcima da preuzmete kontrolu nad vašim procesima upravljanja gostima. Zakupci sada mogu predbilježiti goste putem aplikacije Spaceflow, omogućiti im sigurnu prijavu u recepciji skeniranjem QR koda na uređaju, primanje obavijesti o upozorenju po dolasku gostiju. Operateri zgrada mogu analizirati zapisnike posjetitelja s administratorske konzole. Zakupci mogu: Pojednostavite dolazak gostiju u zgradu Primajte obavijesti i dodajte događaj u Gmail / Outlook ili bilo koji drugi kalendar (.ics datoteka) Posjetitelji mogu: Primite pozivnicu e-poštom (s informacijama, QR kodom, događajem iz kalendara) i uživajte u tome da sve za sastanak bude spremno na jednom mjestu Sigurno se prijavite na recepciji, uz vrlo ograničen susret s vračarom / recepcionarom Stanodavci i upravljanje imovinom mogu Pratite posjetitelje putem administratorske konzole Spaceflow Da biste uspješno pokrenuli sustav upravljanja posjetiteljima na vašem posjedu, trebat će vam: Računalo / prijenosno računalo za vratar Recepcija s pristupom web pregledniku Stabilna internetska veza u recepciji (WiFi) Apple iPad Docker i kabel za iPad Da biste uveli sustav upravljanja posjetiteljima na vašoj zgradi, jednostavno nas kontaktirajte tako što ćete nam poslati poruku na [email protected] Ovo je proširenje dostupno u naprednim i premium planovima. Želite li prvo čuti o novim značajkama Spaceflowa? Pretplatite se na naše obavijesti.  

Pročitaj više

Arhitektonski studio Križnjak čini tim arhitekata i dizajnera sa 17-godišnjim iskustvom i međunarodnim priznanjima za svoj rad.

Arhitektonski studio Križnjak čini tim arhitekata i dizajnera sa 17-godišnjim iskustvom i međunarodnim priznanjima za svoj rad. Iza sebe imaju velik broj realizacija u projektima poslovne, stambene, javne i turističke namjene te uređenja interijera. Cjelovit i individualan pristup karakterizira rad ureda koji klijentima nudi široku paletu usluga: pripremu kompletne dokumentacije, ishođenje dozvola, idejne, glavne i izvedbene projekte te nadzor u izvođenju radova. Projekti poput stambenih zgrada, obiteljskih kuća, sakralnih i industrijskih objekata te zanimljivih interijera stambenih i poslovnih prostora samo su dio opusa Arhitektonskog studija Križnjak. Osnivači su i voditelji sekcije za interijer pri Društvu arhitekata Zagreb. Od dosadašnjih nagrada i priznanja vrijedi istaknuti međunarodnu nagradu za najbolju sakralnu građevinu za crkvu svetog Luke evanđelista u Travnom, koja je na Svjetskom festivalu arhitekture u Barceloni uvrštena među 5 najboljih građevina svijeta u kategoriji javnih i komunalnih zgrada. Niz uspješnih projekata nastavljen je i 2019. godine, kada je lobby i ulazni prostor poslovnog tornja Zagrebtower nagrađen na međunarodnom festivalu BIG SEE Interior Design Awards u Ljubljani. Projekt preuređenja lobbyja je investicija kojom je vlasnik zgrade imao cilj da svojim klijentima, zakupcima uredskih prostora, stvori osnovu za kvalitetan „brand management“ – atraktivan ulazni prostor zgrade će klijentima svih poslovnih subjekata u Zagrebtoweru dati važan prvi dojam i asocijaciju s dotičnim brendom. Posebnu temu čine hibridni prostori koji kombiniraju više funkcija i čija se namjena ne može svrstati u samo jednu kategoriju. Jedan od takvih projekata bilo je uređenje poslovne jedinice ljekarne, pri čemu se vodilo računa da jednako zadovoljni budu i korisnici i djelatnici. Ljekarna je tipološki zahtjevan objekt, budući da se istovremeno radi o ustanovi primarne zdravstvene zaštite, laboratorijskom pogonu manjeg opsega i prodajno-uslužnom prostoru. Preuređenjem interijera šalje se snažna poruka brige o korisniku i djelatniku, a pozitivan rezultat potvrđen je povećanjem prodaje i obavljenih usluga u ovoj jedinici.           Osim stvaranja i pružanja usluge, bitan segment poslovanja je i prezentacija. Pojedine branše to uspješno rade isključivo putem online platformi, no za određene vrste proizvoda i usluga klijenti žele neposredno iskustvo. Štoviše, upravo su stvarni doživljaj i osobno iskustvo marketinški mamac za suvremenog korisnika koji je bombardiran sadržajem i slikama. Uspješna tvrtka Greyp bikes koja u svom pogonu u Svetoj Nedelji uz sestrinski Rimac automobili razvija visokotehnološke gotove proizvode i pojedinačne elemente za električne bicikle, iako prisutna online na svim tržištima, upravo je u svom matičnom prostoru stvorila novi showroom, zasnovan na „engagement marketingu“. Ovdje potencijalni kupci mogu u suvremenom interijeru, koji odražava Greypov jedinstven stil i poslovne principe, prilikom opuštenog druženja s djelatnicima isprobati sve najnovije inovacije iz ove hrvatske tvrtke, bilo na VR platformi, ili pak tako što će iz showrooma izvesti jedan od modela električnih bicikala.           Novi faktor s kojim treba računati prilikom gradnje i uređenja poslovnih prostora je društvenogospodarska kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa. Izazovna i neuobičajena situacija, u kojoj smo se gotovo svi upoznali s principom rada od kuće, donosi nova pitanja oko potencijalnih projekata uređenja novog ili preuređenja starog poslovnog prostora. Osim svjetske krize uzrokovane pandemijom koronavirusa, dodatno smo se suočili s građevinskom štetom nastalom prilikom snažnih potresa. Neki poslovni subjekti koji su svoje poslovanje vodili u središtu grada odlučili su se na privremenu ili trajnu lokaciju u novije poslovne komplekse, koji ipak najčešće nude „gole zidove“. Međutim, ozbiljan pristup i poslovna strategija ne smiju zanemariti brigu o reputaciji tvrtke, na što svakako utječe i prostor rada. Osim toga, kvalitetan i skladan radni prostor dokazano povećava produktivnost i poboljšava radnu atmosferu, a ono što na tržištu podiže letvicu i razlučuje prosječne i odlične su zadovoljni, produktivni i lojalni djelatnici. Jedan od propulzivnih timova s kojima je Arhitektonski studio Križnjak imao priliku raditi je i farmaceutska tvrtka Salveo. Njihova kreativnost i dinamičnost dobile su i svoj prostorni odraz projektu proširenja i adaptacije ureda u Zagrebu. Postojeći prostor proširen je dodavanjem novih uredskih jedinica, zasebnih prostorija koje su podloga za osobni izražaj. Takva organizacija prostora osigurava neovisnost i samostalnost u radu, neophodnu u prilikama u kojima se trenutno nalazimo. Ipak, imajući na umu budućnost i povratak na pretpandemijske trendove u organizaciji poslovanja, naglasak je stavljen na zajedničke i društvene prostore. Uz nove uredske jedinice, uređene su dvorana za predavanja, dvorana za sastanke, radno-kreativni „hub“ za Salveov tim s tribinom i kuhinjom, dok posebnost predstavlja hodnik s precizno projektiranim zidom koji objedinjuje niše za rad, kratke sastanke, telefoniranje ili kratki predah uz kavu s kolegama. Ovakva funkcionalna organizacija prostora omogućuje samostalan ili grupni rad ovisno o trenutnim potrebama. Fleksibilnost i funkcionalnost koje su bile zahtjev korisnika rezultiraju povećanjem produktivnosti, ali i kreativne spontanosti te međusobne razmjene ideja, što je temelj biznisa današnjice. Ulaganje u brendiranje tvrtke, pa tako i vizualni i funkcionalni doživljaj radnog prostora, donosi pozitivne rezultate na polju dinamike rada, produktivnosti i poslovanja.                      

Pročitaj više

Kvadrat u Zagrebu 2000 eura, na jednu stvar kupci najviše obraćaju pozornost

Početak nove godine u poslovnom je smislu odličan. U očekivanju novog natječaja za subvencije kupci su ponovno počeli pregledavati nekretnine. Najam stanova je više nego dobar jer jako puno klijenata iz centra Zagreba ide prema drugim dijelovima – kaže Peđa Kovačević, vlasnik jedne zagrebačke agencije za posredovanje nekretninama. Potres je preplašio neke stanare koji žive u centru Zagreba te su se odlučili preseliti u druge dijelove grada, piše Večernji list. – Sad se najviše gleda godina gradnje, kvaliteta zgrade i konstrukcije – kaže Kovačević. Potvrđuje to i Dubravko Ranilović, prvi čovjek komorskog udruženja nekretnina, koji kaže da je glavna tema razgovora, bilo da se kupuje ili unajmljuje, količina armiranog betona i kvaliteta gradnje. Statistike pokazuju da i dalje postoji veliki pritisak na rast cijena stanova, pogotovo u Zagrebu i priobalju, dok je u ostalim dijelovima zemlje uglavnom prisutan pad. Nove su nekretnine u Zagrebu u prvom dijelu 2020. godine poskupjele oko 15 posto, drugdje je zabilježen pad od pet posto. Ranilović kaže da je trenutačno novogradnja traženija, a očito i to utječe na cijene. U centru Zagreba gotovo da i nema prodaje nekretnina u starijim zgradama. Inače, godinu dana uoči pojave korone u Hrvatskoj je sagrađeno oko 4000 stambenih zgrada s 10,5 tisuća stanova. Većina investitora su fizičke osobe, ljudi koji grade kuće (takvih zgrada s jednim stanom bilo je 2280), dok su za tržište te godine isporučene 943 zgrade s točno 7420 stanova. U Zagrebu je u prvom dijelu prošle godine kvadrat novog stana prosječno stajao 14.300 kuna, a drugdje u Hrvatskoj bio je u prosjeku 2000 kuna jeftiniji. No, kao i svi prosjeci, ni ovaj ne pokazuje raspon cijena. Trenutačno se, na primjer, nudi novogradnja u Španskom za 1750 eura po četvornom metru, ali se u jednoj zgradi na Britancu kvadrat prodaje i za 5500 eura. Vlasnik zagrebačke agencije Boro Vujović kaže da je u Maksimiru nemoguće naći novu zgradu ispod 3000 eura po kvadratu, u pojedinim dijelovima Trešnjevke također, a u pripremi je gradnja još jedne nove zgrade na Britancu, gdje bi stanovi mogli stajati i 7000 eura po kvadratu. – Ima ljudi koji žele živjeti u centru koja god cijena kvadrata bila – kaže Vujović. – Prema kvadraturi novosagrađenih objekata, najdinamičnije je u Zagrebu te u Zadarskoj županiji, koja je po novim kvadratima gotovo dostigla glavni grad. Slijede Istarska, Splitsko-dalmatinska te Primorsko-goranska županija. Tržište stanova ostalo je aktivno i u teškoj 2020. godini, većim dijelom zahvaljujući državi i njezinim subvencijama, a samo u rujnu država je odobrila nešto više od 4000 subvencija za kupnju stana ili gradnju kuće. U četiri godine je tako “zbrinuto” oko 17.000 obitelji, a novi krug subvencija očekuje se idućih tjedana. Ove je godine za subvencionirane stanare država osigurala 263 milijuna kuna, od čega je 50 milijuna kuna namijenjeno novim korisnicima. – Volumen trgovanja ipak nije ni blizu onome što smo imali do pojave epidemije – kaže Ranilović. Izostali su, naravno, i strani kupci koji dominiraju među novim vlasnicima u priobalju. MacroHub Ekonomskog fakulteta Zagreb izradio je regionalni indeks cijena stanova na osnovi cijena prodanih stanova u razdoblju od 2010. do 2019. iz baze podataka Burze nekretnina. Po njima, obalne regije iskusile su znatan pad cijena. Najjače smanjenje, kako traženih, tako i ostvarenih cijena, primjetno je u Istri i na sjevernom Jadranu. U Dalmaciji se dogodio oporavak cijena nakon 2015., kao i u Zagrebu, no u 2019. i ondje je zabilježen znatan pad cijena. Kretanja u drugim dijelovima zemlje prilično su stabilna, ali je opseg prodaje mali. Više transakcija (168) bilo je samo u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. Izvor: Poslovni.hr

Pročitaj više

Sobočan d.o.o. je obiteljska tvrtka iz Murskog Središća s 20 godina iskustva i jedan od vodećih proizvođača namještaja i opreme visoko vrijednih proizvoda u Europi.

Njihov novi proizvod Movo dobio je europsku nagradu za dizajn.

Pročitaj više

Ogorčeni iznajmljivači odjavljuju apartmane: ‘Za mjesec dana mogu reći da je opet došao novi soj korone‘

Najviše je odjavljenih smještajnih jedinica u Splitu, gdje je broj apartmana smanjen za jedanaest posto

Pročitaj više

Intervju s Mirnom Lipovšćak, direktoricom Sektora tehnike osiguranja u UNIQA osiguranju

Recite nam ukratko nešto o Uniqa osiguranju, koliko dugo ste zastupljeni na tržištu RH? UNIQA osiguranje d.d. dio je UNIQA grupe, jedne od vodećih osigurateljnih grupa u Austriji i Srednjoj i Istočnoj Europi. UNIQA u Hrvatskoj posluje već 21 godinu te je reosigurana unutar UNIQA Grupe i kod prvoklasnih svjetskih reosiguratelja: Axa Corporate Solutions Reinsurance Co, Lloyds, Munich Re, Swiss Re i drugih. UNIQA u svojoj ponudi ima sve vrste životnih i neživotnih osiguranja za fizičke i pravne osobe i posvećena je uvođenju novih tehnoloških rješenja, usavršavanju poslovnih procesa te kvalitetnoj i brzoj isplati šteta. Naša poslovna strategija prati krovnu UNIQA 3.0 strategiju UNIQA Grupe koja se manifestira zajedničkim ciljem – omogućiti klijentima sigurniji, duži i bolji život. Zašto je važno osigurati našu imovinu? Imovinu je važno osigurati zbog različitih rizika koji mogu nanijeti veliku materijalnu štetu koja može ugroziti financijsku stabilnost vlasnika nekretnine, bilo da je riječ o privatnoj osobi ili poslovnoj djelatnosti. Nedavni potresi, prvo u Zagrebu a kasnije i u Petrinji, Sisku i okolici ukazali su na velik nesrazmjer između osigurane i stradale imovine zbog čega velik teret sanacije, uz vlasnike koji je nisu osigurali, mora snositi država i jedinice lokalne i regionalne samouprave. Razorni potres mnoge je potaknuo na razmišljanje o osiguranju svojih domova i poslovnih prostora i otvorio mnoga druga pitanja, poput, primjerice, osiguranja zgrada koja ne pokrivaju osiguranje kućanstava već samo zajedničke dijelove zgrade te osiguranja od potresa, koji nije u osnovnim pokrićima već se ugovara kao dopunsko pokriće. Prirodne nas nepogode najsnažnije podsjećaju da se takve štete ne događaju samo „nekom drugom“, i da je pitanje vremena kad se tako nešto može dogoditi svakome od nas. Sjetimo se samo poplave u Gunji 2014. godine, vatrene stihije koja je 2017. godine opustošila splitska predgrađa ili olujnog nevremena u Zagrebu u svibnju 2019. Zbog katastrofalnih posljedica prirodnih nepogoda, ali i brojnih drugih rizika – od nepažnjom izazvanih katastrofa do provale i krađe – osiguranje imovine trebalo bi postati pravilo, a ne iznimka. U Hrvatskoj po pitanju svijesti o osiguranju imovine sporo napredujemo što dokazuje i podatak da premija osiguranja imovine u proteklih 10 godina bilježi tek vrlo blagi trend rasta pa je tako u 2018. godini iznosila 44 eura po stanovniku što je gotovo četiri puta manje od EU prosjeka koji je iste godine iznosio 168 eura po stanovniku. Prošle godine iznosila je 48 eura po stanovniku. Koja su osnovna načela osiguranja imovine? Pod pitanjem osnovna načela imovine, mislio sam da nam nešto više kažete o načelu obeštećenja, odnosno nešto više o nadosiguranju, podosiguranju i dvostrukom osiguranju. Sklapanjem ugovora o osiguranju imovine rizik od eventualnih posljedica štetnih događaja prenosi se na osiguratelja, što ugovarateljima osiguranja omogućava da lakše prebrode štetne događaje koji se vrlo često ne mogu niti predvidjeti niti prevenirati. Prilikom ugovaranja osiguranja imovine ističe se jedno od temeljnih načela imovinskih osiguranja, a to je načelo naknade štete prema kojem naknada iz osiguranja ne može biti veća od stvarne štete koju je osiguranik pretrpio. Primjerice, ako je vrijednost predmeta 20.000 kuna i osiguran je na 20.000 kuna, a šteta je procijenjena na 19.000 kuna, naknada za štetu ne može biti veća od stvarne štete – 19.000 kuna. Nadosiguranje znači da je iznos na koji je imovina osigurana veći od njene stvarne vrijednosti dok je kod podosiguranja situacija obrnuta: iznos osiguranja je manji od stvarne vrijednosti imovine. Kako bi se izbjegli kasniji prijepori oko naknade štete, važno je da osiguranik ugovori stvarnu vrijednost svoje imovine, o čemu se uvijek može i treba posavjetovati sa zastupnikom koji će mu objasniti kako se ta vrijednost utvrđuje i što treba poduzeti ako se tijekom trajanja ugovora o osiguranju vrijednost osigurane imovine promijeni. Dvostruko osiguranje znači da je isti predmet od istih rizika osiguran kod više osiguratelja. Primjerice, zgrada je osigurana od požara kod dva različita osiguratelja. Osiguranik ima pravo tražiti naknadu od svakog osiguratelja ali ukupna naknada za štetu ne može biti veća od procijenjene štete na imovini. Suosiguranje se primjenjuje kad se osigurava imovina koju zbog velikih rizika ne može osigurati samo jedan osiguratelj. Takva se imovina osigurava kod više osiguratelja koji dijele rizik i obvezuju se, u slučaju štete, isplatiti dio naknade za štetu. Postoji li razlika kod osiguranja pokretne i nepokretne imovine? Kod ugovaranja osiguranja ureda ili poslovnih prostora najprije treba provjeriti je li zgrada etažirana i postoji li stambeni upravitelj koji je dužan osigurati zajedničke dijelove zgrade. Zajednički dijelovi zgrade su nosivi konstruktivni zidovi, međukatna konstrukcija, dimnjaci, zajedničke prostorije, zajedničke instalacije i slično. Sve ostalo ne spada u zajedničke dijelove zgrade i treba se posebno osigurati jer svaki suvlasnik odgovara za svoju privatnu imovinu i u slučaju štete ona mu neće biti nadoknađena iz osiguranja kod stambenog upravitelja. Ako zgrada nema stambenog upravitelja, onda se uz privatne prostorije treba osigurati cijela nekretnina. Prilikom ugovaranja osiguranja vlasnik treba procijeniti od kojih se rizika želi osigurati. I u ovom slučaju klijentima savjetujemo da nam se obrate za pomoć i savjet prije nego što ugovore policu kako bi bili upoznati sa svim detaljima i točno znali na što imaju pravo u slučaju štete. Nekretnina se može osigurati samo od osnovnih požarnih rizika koji uz požar uključuju udar groma, oluju, tuču i sl. ali i od dopunskih rizika kao što su poplave, klizanja tla, izlijevanja vode iz vodovodnih cijevi i dr. Također treba razmisliti i o osiguranju od potresa i provalne krađe. Pokretnine se mogu osigurati od istih rizika kao i nekretnine, poput požara, potresa i provalne krađe ali i od rizika koje su svojstvene samim pokretninama, poput nezgode u pogonu, pogreški u rukovanju ili djelovanja električne energije. Pod pokretninama se smatraju, primjerice, namještaj, informatička oprema, strojevi i aparati i sl. Koje police osiguranja biste preporučili vlasnicima poslovnih prostora? Kod osiguranja obrta ili tvrtke uvijek je najbolje uzeti tzv. all risk policu, odnosno osiguranje od svih rizika. Ona pokriva uništenje, oštećenje ili nestanak osiguranih stvari (nekretnine, strojeve, opremu, zalihe i drugo), zbog nenadanih i iznenadnih događaja kao što su, primjerice, požar, poplava, oluja, ali i od svih drugih opasnosti. Takva polica pokriva i štetu zbog pogonskih zastoja, tj. prekida poslovanja, koji je posljedica uništenja, oštećenja ili nestanka osiguranih stvari. Tvrtke ili obrti koji djelatnost obavljaju u poslovnim prostorima površine do 250 četvornih metara i kod kojih ukupna vrijednost opreme i zaliha ne prelazi 2 milijuna kuna mogu policu osiguranja – Poslovni paket - ugovoriti online, a veće tvrtke svoju imovinu mogu ugovoriti na upit. U svakom slučaju, prije kupnje police osiguranja, dobro je obratiti se stručnjacima iz osiguravajućih kuća, koji će s klijentom složiti ponudu koja najbolje odgovara njegovim potrebama i pokriva sve potencijalne rizike.

Pročitaj više

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.