Brzi zahtjev

Zatražite ponudu od odabranih ureda. Kliknite na sličicu kako biste dodali više ureda.

Odabrani uredi:
Nije odabran niti jedan ured.
(m2) (m2)

Filtriraj poslovne zgrade

Iznajmljivanje (€/m2/mjesec)

-

Uredski prostor (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Broj radnih stanica

Articles

Poslovne nekretnine: Uredskih prostora previše, logističkih premalo

Nakon višegodišnje ekspanzije, lani se u Hrvatskoj za petinu smanjio broj prodanih poslovnih nekretnina te je pao ispod 2000, piše u srijedu Večernji list.

Pročitaj više

Razgovarali smo s ekipom iz Lindström Hrvatska. Saznajte nešto više o njihovoj ponudi otirača te zašto su otirači važan dio dizajna Vašeg poslovnog prostora!

Možete nam reći nešto više o Vama, koliko dugo ste zastupljeni na tržištu RH? Lindström je finska kompanija sa preko 170 godina iskustva u iznajmljivanju i održavanju otirača i  radne odjeće. Kompanija je prisutna na 24 tržišta diljem Europe i Azije. Vlastite tvornice radne odjeće u Europi nam omogućavaju fleksibilnost i brzu isporuku proizvoda do naših klijenata. U Hrvatskoj poslujemo od 2013. godine. Praonicu smo otvorili u Zagrebu te nudimo uslugu najma i održavanja diljem cijele Hrvatske. Koliko kolekcija otirača imate u ponudi? U ponudi imamo: -    standardne otirače različitih boja, -    dizajn otirače napravljene prema zahtjevu klijenta, -    ergonomske otirače koji olakšavaju dugotrajno stajanje pri obavljanju poslova te -    vanjske gumene otirače za ulaze u prostore. Prema Vašem mišljenju, zašto je otirač važan dio dizajna interijera svakog poslovnog prostora? Otirač na ulazu u prostor, osim što daje toplinu prostoru kao i svaki tepih, posjetitelju također ostavlja dojam da se vlasnik brine o čistoći prostora u koji ulazi. Otirači bilo koje vrste su izuzetno funkcionalni jer uklanjaju nečistoću sa cipela koja bi se dalje raznijela po prostoru. Zabluda je da se jedino tijekom kišnih i snježnih dana u prostor unosi nečistoća.  Iznenadili biste se koliko pijeska i prašine naši otirači zadržavaju tijekom cijele godine. To najbolje vidimo prema stupnju prljavosti vode nakon pranja u našim mašinama te separatoru pijeska kojeg redovito održavamo. Otirač također olakšava čišćenje ostatka prostora jer gruba nečistoća koja je unešena u prostor ostaje na otiraču. S time se smanjuju troškovi održavanja prostora u smislu manje vremena koje čistačica utroši, manje kemikalija, vode za održavanje i slično. Važno je naglasiti da otirače održavamo na ekološki prihvatljiv način koristeći odgovarajuće deterdžente te potrošnju vode i energije svodimo na minimum koristeći ispravne programe za pranje. Imate li u ponudi izradu otirača po mjeri i prijedlogu dizajna? Dizajn otirači mogu biti izrađeni prema zahtjevu i željama klijenta na kojima se mogu komunicirati razne marketinške ideje, robna marka kupca ili jednostavno poruke poput Welcome, Pazi stepenica, smjerni putokazi, itd. Također u ponudi imamo već dizajnirane otirače od strane naših dizajnera u različitim oblicima kao npr. otirač u obliku putokaza prema toaletu, oznaka katova u zgradama te brojni drugi. Oblici otirača mogu biti različiti te u različitim veličinama. Ukratko objasnite kako funkcionira Vaša usluga? Naša usluga funkcionira vrlo jednostavno. Jednom kada se dogovore svi elementi potrebni za izradu otirača, ostalo je naša briga. Elementi obuhvaćaju definiciju vrste otirača, veličinu otirača, dizajn (ukoliko želite vlastiti ili nešto iz naše ponude), te mjesečnu frekvenciju izmjene. Naš prodajni predstavnik vam može pomoći prilikom odabira pomoći naše aplikacije live design tool gdje uslika vaš prostor te virtualno postavlja različite otirače kako biste lakše vizualizirali prostor. Nakon dogovora oko proizvoda definira se frekvencija izmjene otirača (tjedna, dvotjedna, trotjedna ili najmanje izmjena svakih četiri tjedna). Po potpisu ugovora usluga može krenuti. Sukladno dogovoru oko dana dostava, naši dostavljači će donositi čiste otirače te prikupiti prljave. Otirače je također moguće fiksirati čičkom za pod kako bi se dodatno izbjeglo pomicanje otirača i mogućnost klizanja otirača u prostoru. Frekvencije izmjena se mogu i mijenjati tokom godine ovisno o sezonama te se otirači mogu preseliti na drugu lokaciju ukoliko dođe do selidbe poduzeća klijenta. Usluga je vrlo fleksibilna i prigodna za sve industrije i prostore.

Pročitaj više

Snažan rast cijena stambenih nekretnina u EU; Hrvatska ispod europskog prosjeka

Cijene stambenih nekretnina u EU porasle su u prvom tromjesečju najsnažnije u gotovo 14 godina, a Hrvatska je bilježila najslabiji rast u nešto više od tri godine, kliznuvši ispod europskog prosjeka, pokazalo je u četvrtak izvješće Eurostata

Pročitaj više

Intervju s gospodinom Markicom Stanušićem, vlasnikom Ancona grupe

Možete li nam reći nešto više o Ancona Grupi, koliko dugo poslujete te koliko djelatnika trenutno imate zaposlenih? Ancona Grupa danas je renomirana đakovačka tvrtka sa vodećom pozicijom u Republici Hrvatskoj u sektoru proizvodnje drvenog i tapeciranog namještaja te unutarnje stolarije. Od osnutka, prije 20 godina pa sve do danas, kontinuirano ulažemo u tehnologiju proizvodnje i edukaciju zaposlenika kako bismo stali uz bok svjetskim konkurentima. S obzirom na to da više od 60% ugovorenih projekata dolazi iz inozemstva, definitivno to i postižemo. Trenutno brojimo 156 zaposlenika, a taj broj konstantno raste zahvaljujući dogovorenim projektima.  Izuzetno sam ponosan na naše uspjehe i činjenicu da mijenjamo sliku o „uspavanoj Slavoniji u kojoj se ništa ne događa“.  Ne biste vjerovali, no u našem kolektivu imamo i ljude iz Zagreba koji dolaze raditi u Đakovo. Kampus Alpha Centauri od Infobipa, jedan je u nizu vaših projekata. Možete li nam reći nešto više o tom projektu? Jako nas veseli što smo dio nastajanja jednog ovakvog projekta. Marljivo radimo na Infobip kampusu i to je definitivno jedan od zahtjevnijih projekata. Opremamo njihove poslovne prostore, javne prostore te smještajne jedinice. Njihovi zaposlenici, siguran sam, uživat će u svemu što im pripremamo već neko vrijeme. Ovakvi projekti daju mi do znanja da smo se razvili i da se kontinuirano nastavljamo razvijati, u pravom smjeru. Puno sati rada ulaže se svakodnevno kako bismo zadovoljili najviše kriterije i kada zajedno ugledamo finalni rezultat, to je posebno zadovoljstvo i znak da se sve uloženo isplatilo.  Na kojim tržištima ste trenutno zastupljeni? Iako smo tvrtka čije je sjedište u Đakovu, većina projektnih opremanja koje radimo su za inozemno tržište. Obuhvaćamo različite sektore - opremamo uredske, hotelske i rezidencijalne prostore.  U Europi najviše poslujemo na njemačkom govornom području i u zemljama Beneluksa. A izvan Europe, radimo na području SAD-a i Bliskog istoka. Kako rastemo, tako se razvijaju i naši planovi, a s iskustvom koje prikupljamo godinama uočili smo mogućnost za izlazak na neka nova, s naše strane još netaknuta tržišta, a za koja smatramo da su odličan potencijal. Zanimljivi su nam, na primjer, Gruzija, Tunis i Nigerija. Uzbudljivo je izlaziti na nova tržišta kao i istraživati ih, stvarate sliku o mogućnostima, istražujete poslovne prilike, ujedno i kulturu. Prema vašem mišljenju hoće li fleksibilni način rada postati standardan način rada u budućnosti? To uvelike ovisi o djelatnosti i kulturi kompanije, no vrlo vjerojatno će se budućnost rada sastojati od kombinacije, rada iz ureda i rada od doma. Obje opcije imaju svoje prednosti i nedostatke. No, jedno je sigurno – ljudski kontakt ništa ne može zamijeniti i vratit ćemo mu se u manjoj ili većoj mjeri. Bitno je stvoriti okruženje koje potiče produktivnost, a u kojem se zaposleni osjećaju opušteno i ugodno, neovisno o lokaciji s koje obavljaju posao. Promjena je stalna, treba joj težiti, i zašto se ne bismo prema svojim mogućnostima prilagodili i pokušali izvući najbolje za poslovanje i za zaposlene.  Sve više se govori o novim načinima rada, ali i o promjeni strukture uredskog prostora kao mjesta za rad, govorim o optimizaciji uredskog prostora te novim konceptima uredskog prostora - difuznim uredima. Hoće li upravo novi koncepti uredskog prostora dovesti do promjena u proizvodnji i dizajnu uredskog namještaja? Hoće, i to se već događa. Krizna vremena su teška na mnogo načina, no ima i jedna sjajna stvar, a to je da nas potiču na kreativu, nova rješenja, na inovacije. Moram spomenuti naš stol Ala (iako je namijenjen za ugostiteljstvo), koji je vrlo prilagodljiv situaciji u kojoj je potrebna određena distanca. Dizajniran je tako da se ploče pomiču, tako da se može napraviti željeni razmak između ljudi koji sjede. Proizveli smo i uredski stol s pripadajućom pregradom koja se može postaviti na željeno mjesto. Osim toga, tu je i pregrada za prostor Taraba kao i polica Sfumato koja također može biti u funkciji pregrade u prostoru.  Sve više će se ovakve ideje implementirati u postpandemijskom vremenu kako bi se na zadovoljavajući način uredio prostor za veći broj ljudi koji boravi unutra. Interijer se podiže na novu razinu, a funkcionalnost je i veća nego što se prvotno zamišljalo.

Pročitaj više

Apetiti vlasnika nekretnina ipak preveliki

Nekretnine su i dalje poželjna investicija, kako u Europi tako i u Republici Hrvatskoj. Osjeća se utjecaj pandemije na kupovnu moć ulagača, ali koja ne utječe na cijenu, koja i dalje uprosječeno raste. Negativno utječe prije svega na promet nekretninama, odnosno uzrok je smanjenju broja transakcija u cijeloj Hrvatskoj.

Pročitaj više

Medika kupila zemljište za gradnju novog logističkog centra u Zagrebu

Medika d.d. je u ponedjeljak 28. lipnja sklopila Ugovor o kupoprodaji nekretnine u Zagrebu, površine 114.030 m2 u svrhu izgradnje novog skladišno distributivnog centra sa svim potrebnim pratećim sadržajima i uredima, a radi povećanja logističkih kapaciteta.

Pročitaj više

Trendovi na tržištu nekretnina tijekom ove godine u regiji

Ako se usredotočimo na pregled kretanja nekretnina u regiji, možemo zaključiti da je u godinama iza nas potražnja bila velika. Razlog tome je što se sve veći broj ljudi seli u gradove, gdje je najveća ponuda poslova.

Pročitaj više

Razgovarali smo s Dinom Tokmovićen o tome kako organizirat kvalitetnu selidbu uredskog prostora

Naš obiteljski obrt je osnovan 1978 godine u Zagrebu. Od svog osnutka , primarna djelatnost je pružanja usluga preseljenja i njima srodnih djelatnosti poput demontaža/montaža namještaja , usluge utovara i istovara , prodaja materijala za pakiranje (kutija za pakiranje, ljepljivih traka, prozirnih folija, folija sa zračnim đepičima, papir za omatanje staklenih, keramičkih i porculanskih stvari itd.) Od osnutka također smo i naša vozila odnosno njihov tovarni prostor opremili da bude podređen što većoj sigurnosti namještaja, kako od vremenskih prilika tako i od mogućih oštećenja prilikom prijevoza. Vozila su oduvijek bila (osim u ranim počecima, kada pričamo o nekim drugim mogućnostima, što zbog tadašnjeg sustava, što zbog izbora vozila) tvrdih stranica tipa box , veličine od 32-39 m3 te kombi vozila do 16 m3 , tapicirana unutrašnjost tovarnog prostora , sa 30-40 prekrivača za zaštitu namještaja te gurtnama za vezanje namještaja. Kod selidba uredskih prostora, bitna je organiziranost same tvrtke koja se seli. Na dogovoreni dan selidbe, ukoliko je sve spakirano u kutije, ukoliko su ispražnjeni "ladičari". odspojena računala, server ormar rastavljena, "selidba ce biti pjesma". Naravno kutije, namještaj, oprema itd. za učinkovitu selidbu bi morale biti i adekvatno obilježene kako bi prilikom istovara znali gdje koja kutija,namještaj ili inf. oprema ide u koju prostoriju. Kutije ovisno o dimenzijama se ne bi smjele pretrpati (pogotovo arhivima, papirima i dokumentima), zato je bolje uzimati kutije manjih dimenzija .  Iz iskustva od "problema" kod preseljenja uredskih prostora izdvojili bi eventualno sa inf. opremom , koju na kraju u većini slučajeva sami moramo odspajati, pristranosti kutija te ne organiziranost same tvrtke koja se seli .   Za više informacija obratite se - https://selidbe-tokmovic.hr/

Pročitaj više

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.