1. Vizija i nastanak Desk&Co coworking prostora

Desk&Co je stvoren kao odgovor na tržišne trendove, povećanu potražnju za fleksibilnim oblicima radnog prostora te višegodišnje bogato iskustvo u području koncepta dijeljenih uredskih prostora. Na svojoj prvoj lokaciji- bivša Tvornica olovaka Zagreb -TOZ, spaja najbolje od oba svijeta – privatnost i profesionalnost klasičnog ureda te dinamiku i zajedništvo coworking zajednice, nudeći pritom dizajnerski uređene prostore i vrhunsku razinu usluge.

Stara upravna zgrada Tvornice olovaka Zagreb koja je dio cijelog kompleksa, idealan je primjer onoga što je za današnji najam poslovnog prostora potrebno. Potpuno renovirana i uređena, nudi sve što je današnjem zakupcu potrebno – fleksibilnost, dovoljnu količinu zajedničkih prostora, mogućnost parkinga, blizinu javnog prijevoza, blizinu glavnih prometnica, a lokacija se nalazi u mirnom okružju zapadnog dijela Zagreba. Iza branda Desk&Co stoji tvrtka The Office Company koja je specijalizirana za izradu koncepata i opremanje uredskih prostora te upravljanje coworking i serviced office objektima. Tvrtka je zastupnik brenda Haworth uredskog namještaja za hrvatsko tržište i kroz kombinaciju dizajna, ergonomije i fleksibilnih rješenja, The Office Company pomaže klijentima da kreiraju radne prostore prilagođene suvremenim potrebama zaposlenika i poslovanja.

 

2. Što razlikuje DeskCo od drugih coworking prostora u Zagrebu (lokacija, oprema, community vibe)?

Desk&Co TOZ moderan je, fleksibilan i dizajnerski uređen radni prostor a posebnost mu je svakako lokacija u potpuno renoviranoj upravnoj zgradi unutar legendarnog TOZ kompleksa pri čemu je i jedini takav uredski prostor na zapadnom dijelu Zagreba. Centar se nalazi u mirnom okružju, izvan gradske vreve i gužve ali je i odlično prometno povezan za korisnike koji dolaze osobnim automobilom ili javnim prijevozom. Desk&Co TOZ primjer je prostora koji podržava novi model rada: nudi fleksibilne pakete, mogućnost kratkoročnog ili dugoročnog najma te kombinaciju privatnosti i zajedništva a svaki korisnik ima pristup upravo onome što mu treba - privatni ured, coworking zonu, sobe za sastanke, event prostor ili business club pri čemu je poseban naglasak stavljen na dizajn i udobnost. Dodatna prednost za klijente je i pristup profesionalnom okruženju i osjećaj pripadnosti zajednici koja je u Desk&Co doista šarolikog profila- u ovom prostoru poduzetnici, freelanceri, startup timovi i kreativci svakodnevno dijele ideje, resurse i iskustva što često dovodi do ostvarenja međusobne suradnje, projekata i novih poznanstava. Cilj je omogućiti tvrtkama da se fokusiraju na ono što rade najbolje, svoje poslovanje, dok Desk&Co team brine o svemu ostalom. Desk&Co TOZ nije samo prostor, to je iskustvo suvremenog rada koje spaja dizajn, funkcionalnost i fleksibilnost.

 

3. Kakve vrste prostora nudite: fiksni stolovi, dnevni pass, uredi, phone boothovi, sale za sastanke?

Prilikom osmišljavanja i dizajniranja prostora, funkcionalnost je bila na prvom mjestu- prostor je podijeljen u zone koje odgovaraju različitim stilovima rada:

● privatni uredi različitih veličina za kratkoročno i dugoročno korištenje uz opciju i dnevnog najma

● zajednički moderno uređen radni prostor

● sale za sastanke opremljene vrhunskom tehnologijom

● zajedničke zone za brainstorming,

● phone boothovi za fokus i privatne pozive,

● lounge prostori za opuštanje i neformalne razgovore

 

 

4. Koliko je važna ergonomija, dizajn i produktivno okruženje?

Kvaliteta prostora u kojem radimo ima veliki utjecaj na naš fokus, energiju i kreativnost. U Desk&Co TOZ, svaki detalj dizajniran je na način da se stvori prostor koji potiče produktivnost a kada se osjećate ugodno u radnom prostoru, to izravno utječe na kvalitetu rada. Interijer prostora kombinira industrijski šarm i suvremeni minimalizam, stvarajući balans između profesionalnog i opuštenog. Dominiraju prirodni materijali, meko svjetlo i zelene oaze koje unose dašak prirode u urbanu svakodnevicu. Velike staklene površine propuštaju obilje dnevne svjetlosti, što dokazano poboljšava koncentraciju i raspoloženje. Uz to, prostor je prožet zelenilom - od biljaka do drvenih tekstura - jer priroda u uredu smanjuje stres i povećava kreativnost. Svakako ne smijemo zaboraviti niti kvalitetan uredski namještaj budući da često veći dio dana provodimo upravo sjedeći na radnom mjestu i tu kvalitetan ergonomski namještaj ima veliku ulogu na zdravlje, osjećaj udobnosti i produktivnost. Prilikom opremanja ureda fokus je stavljen na kvalitetu uredskog namještaja koji je inače i uključen u cijenu usluge a klijentima je uvijek na raspolaganju i dodatna personalizacija ureda. Desk&Co TOZ uredi opremljeni su visoko kvalitetnim Haworth uredskim namještajem a zajednički prostori modernim i dizajnerskim komadima koje klijenti koriste u svakodnevnom radnom danu, popust business lounge dijelova ili phone boothova.

5. Pružate li dodatne usluge: primanje pošte, registracija firme, administrativna podrška?

Desk&Co svojim klijentima želi osigurati potpunu uslugu uredskog prostora kako bi se oni mogli fokusirati na svoj “core business" i stoga su u uslugu uključene i dodatne usluge popust korištenja i registracije adrese, zaprimanja pošte i administrativne podrške. Klijentima su na raspolaganju i spremište za bicikle, tuševi i optička mreža a dodatna pogodnost je i široka networking mreža koju čine klijenti različitih profesija i interesa. Osim gore navedenih usluga koje su već uključene, tu je i široki raspon dodatnih usluga koje se koriste na zahtjev i klijenti ih mogu dodatno aktivirati ukoliko to žele. Primjer je dodatno bookiranje dvorane za sastanke koju klijenti mogu rezervirati ukoliko imaju potrebu, proces rezervacije je vrlo jednostavan putem aplikacije a plaćanje je prema potrošnji. Tu se još može izdvojiti parking, brandiranje i postavljanje natpisa ispred ulaza u zgradu i urede, dodatno opremanje uredskim namještajem i organizacija evenata.

6. Postoje li posebni paketi za timove, agencije ili startupe?

Desk&Co TOZ odgovara na sve izraženiji trend hibridnog rada, decentralizacije poslovanja i fleksibilnog radnog prostora. Takav model ranije je bio rezerviran za startupe i IT sektor no danas je postao rješenje za sve industrije- od marketinga i financija do kreativnih agencija i konzultanata; od freelancera preko manjih i srednjih tvrtki do multinacionalnih kompanija. U povijesnom TOZ kompleksu Desk&Co nudi uredska rješenja za sve oblike i veličine poslovanja - male privatne urede za pojedince, veće open space urede za teamove a za nekoga kome nije potrebno stalno radno mjesto, tu su fleksibilni membership paketi koji omogućuju rad u zajedničkom moderno opremljenom prostoru Business Club-a dok će uslugu virtualnih ureda odabrati start-upovi ili firme koje su u fazi osnivanja i za početak im nije potreban fizički uredski prostor, strane firme koje otvaraju svoje predstavništvo u Hrvatskoj ili firme čiji zaposlenici rade potpuno remote i nije im potreban ured. U tom slučaju, kada imaju potrebu održati sastanak ili se susresti s kolegama, uvijek prema potrebi mogu rezervirati dvoranu za sastanke.