Missafir je preuzeo više od 110 nekretnina tvrtke Golden Leaf Properties, osnovane 2014. godine, i uključio je upravljanje visokokvalitetnim vilama i apartmanima za kratkoročni najam u svoju uslužnu mrežu. Ta uslužna mreža, koja pokriva najpopularnije destinacije u jadranskoj regiji, poput Šibenika, Splita, Hvarskih otoka, Zadra i Trogira, dobrodošlicu pruža turistima iz europskih zemalja poput Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Poljske i Italije. Missafir će se razlikovati u industriji pružajući opsežne usluge poput namještanja, čišćenja, oglašavanja i korisničke podrške vlasnicima kuća u tim destinacijama.

Nakon preuzimanja, Mehmet Yüksel, osnivač i izvršni direktor Missafira, izjavio je sljedeće:

"Naš ulazak u Hrvatsku i preuzimanje Golden Leaf Propertiesa imaju veliku povijesnu važnost za nas dok se upuštamo u putovanje da postanemo globalni brend koji svijetu predstavlja tursko gostoprimstvo. Ulazimo u regiju koja je važna i jedna od najpopularnijih turističkih destinacija u posljednjih nekoliko godina, s velikim portfolijem i talentiranim timom. Pružit će nam konkurentsku prednost u ulasku na tržište i bit će strateški korak prema širenju na zemlje srednje i istočne Europe kojima ćemo se i dalje brzo baviti."

Maksimilijan Šprung, jedan od osnivača Golden Leaf Properties-a, izjavio je: "Vrlo smo uzbuđeni što se pridružujemo obitelji Missafir. Golden Leaf je već godinama lokalna tvrtka za upravljanje nekretninama, a sada postajemo međunarodni brand. S toliko iskustva i potencijala koji se mogu dobiti iz ove fuzije, Golden Leaf i Missafir moći će pružiti našim vlasnicima nekretnina neusporedivu uslugu, a našim gostima nezaboravno iskustvo u našim objektima. Između nas je stvoreno toliko pozitivne energije, koju sam siguran da će osjetiti naši zaposlenici i prenijeti na naše partnere i goste. Kao i Missafir, jedan od naših glavnih ciljeva je postati poznat kao jedno od najboljih mjesta za rad u Hrvatskoj."

Akvizicijom tvrtke Golden Leaf Properties, Missafir će dodati nove proizvode, uglavnom u luksuznom i VIP segmentu, te moći ponuditi više usluga stranim turistima koji traže luksuzno putovanje tijekom svojih odmora.

Mehmet Yüksel, izjavivši da će poboljšati kvalitetu svojih usluga novim lokacijama, nastavio je svoje izjave sljedećim riječima:

"U posljednjih nekoliko godina uložili smo značajna sredstva u tehnologiju i vjerujemo da imamo najbolju tehnološku infrastrukturu na europskom tržištu. S ovom akvizicijomstvorili smo snažno carstvo koje nam omogućuje integriranje naše tehnologije u drugu stranu od prvog dana i koristiti se njihovim lokalnim tržištem i operativnim iskustvom. To je iskustvo koje nam omogućava snežni efekt u Hrvatskoj i brz ulazak na druge tržište."

Kao rezultat toga, Missafir, koja je proširila pokrivenost usluga sa preko 2.000 kuća u preko 100 popularnih lokacija u Turskoj, Sjevernom Kipru, Crnoj Gori (skoro), i Mikonosu, povećala je udio stranih turista u svom portfelju klijenata u sektoru smještaja. Kompanija očekuje da će ovo značajno povećati priliv deviza pružanjem visokokvalitetnog smještajnog iskustva turistima koji posjećuju Tursku.

Brend koji se otvara svijetu iz Turske

Akvizicijom Golden Leafa, Missafir se također našao među nekoliko turskih poduhvata koji su ušli na strana tržišta u tako kratkom vremenu od njegova osnivanja. Od početka, Missafir djeluje s vizijom da postane globalni brend koji dodaje vrijednost Turskoj. Ova prekretnica donosi nove modele poslovanja i segmente kupaca. Poduhvat je također izjavio da su u detaljnom i pažljivom procesu pripreme u mnogim područjima, od istraživanja tržišta do strateškog planiranja, za ovu akviziciju.

Missafir, koja je nedavno dovršila pre-Series A krug investiranja, nastavit će svoju ekspanziju na europskom tržištu. Istovremeno, kako bi ojačala svoju tehnološku infrastrukturu, tvrtka napreduje ka postizanju liderske pozicije u turističkoj tehnologiji i proptechu te će lansirati nove tehnološke proizvode. Brend je također najavio da će uskoro objaviti lansiranje svojih razvoja.

U periodu kada mnoge tehnološke startupe smanjuju svoj rast, Missafirov rast od 10 puta u 2022. i nastavak razvoja u 2023. Godini bez usporavanja s ovim preuzimanjem su obećavajuće vijesti i daju nam nadu u ova teška vremena.

Za više informacija o Missafiru, koji nudi digitalna rješenja s tehnološki inovativnim sustavom za upravljanje nekretninama za kratkoročne i srednjoročne najmove domaćinima, posjetite www.missafir.com