1. Kako dizajn ureda utječe na produktivnost ljudi, čini li ih više kreativnim i pomaže li tvrtki da postigne svoje ciljeve?

 

Način na koji je ured dizajniran može utjecati na način vođenja odgovarajućeg posla. Dani su dugi, ljudi idu na posao u jutarnjim satima, a dolaze natrag kući u večernjim satima, vrijeme koje  provode u svojem  radnom okruženju zauzima većinu njihova dana. Dakle, bilo koji detalj može napraviti razliku: od stolica za sjedenje, zajedničkog radnog stola, izloženog prostora za opuštanje. Zaposlenik je usredotočen na zadatak pri ruci, čime tvrtka postiže svoje ciljeve.

 

2. Koliko je važan individualni pristup pri izradi dizajna za tvrtke?

 

Mi ćemo uvijek uzeti u obzir individualni pristup kada se raspravlja o projektu s našim klijentima. Svaka tvrtka ima svoj vlastiti stil, svoje korporativne kulturne linije koje slijede, svaki projekt je drugačiji kao i industrije u kojima su takve tvrtke aktivne, bilo da je to ili proizvodnja ili medicinske usluge.

 

3. Koji su novi trendovi, tehnologije, koje bi kupci trebali znati, o interijeru i eksterijeru danas?

 

Jedan od najvidljivijih trendova danas je pretvaranje uredskog prostora u otvoreni prostor. To je mjesto gdje inovacije u akustici dolaze u igru, ali u isto vrijeme, ne bi sve tvrtke trebale izvoditi svoje aktivnosti u okruženju otvorenog prostora. Odgovor su inovativna rješenja podjele prostora i izolacije, jer oni omogućuju i privatnost i uključivanje kako bi tvrtka glatko pokrenula svoju djelatnost.

 

Još jedan trend je sloboda izbora, točnije, različiti odjeli unutar iste tvrtke izabiru svoj dizajn. Svaki odjel time stavlja oznaku na prostoru kada su aktivni, pa se zaposlenici ne osjećaju ograničeni ili uznemireno i obavljaju posao u ugodnom radnom okruženju.

Još jedna evolucija koja se može promatrati je eko-friendly trend, kako sve više i više zelenih zgrada postavlja dućane na tržištu, koriste reciklirani materijal, zelenu tehnologiju (niska potrošnja energije i vode) kao i mobilne stolove. Mobilni stolovi su stolovi s podesivom visinom, koji omogućuju zaposlenicima da koriste svoje radne stanice ili sjedeći ili stojeći. Trošenje 8 sati dnevno na sjedenje može utjecati na opću dobrobit te je stoga ova nova tehnologija jedan alat koji može pomoći povećanju produktivnosti, povećanju učinkovitosti i ergonomije.

Posljednje, ali ne i najmanje važno, također vidimo povećanu potražnju za uredskim namještajem i pregradama koje se mogu rekonfigurirati, modularnost, kao jedna značajka koja uvelike može uštedjeti i vrijeme i prostor pri projektiranju ureda.

 

4. Recite nam nešto više o najvećim i najuspješnijim projektima koje ste postigli?

 

Omifa je završio više od 250 projekata u svojih 13 godina postojanja. Općenito govoreći, nitko ne može sa sigurnošću reći koji je najveći i najuspješniji projekt, jer bi to značilo da je jedan klijent važniji od drugoga, a da nikada nije slučaj. Svi projekti su uspješni kada klijent cijeni ono što je dobio, kad doista mogu reći da su dobili vrijednost za svoj novac, a mi, u Omifa smo ponosni što smo tijekom godina dobili pohvale za naš rad, od tvrtki koje se kreću od bankarstva i financijske industrije u svijetu telekomunikacijskih lidera, FMCG tvrtki, pa čak i javnih poduzeća. Svi projekti su različiti, svi projekti su zahtjevni, svi projekti su, na kraju, nagrađivani. Na kraju dana, zadovoljstvo vidite na licama svojim klijentima, kao i na licu svojem tima i to je ono što čini razliku!

 

5. Kakve projekte gledate u nadolazećim mjesecima?

 

U narednim mjesecima ćemo nastaviti ulagati u vlastitu infrastrukturu, bočnu proizvodnju i inovaciju u naše proizvodne linije. Mi razvijamo niz rješenja koja su prilagođena i fleksibilna za naše klijente i partnere.

 

6. Tko bi bio Vaš klijent iz snova s kojim biste željeli raditi?

 

Klijent iz snova je otvoren za nove trendove, uvijek je u potrazi za kvalitetom u proizvodima i uslugama, klijent iz snova vas tretira kao partnera, a ne kao plaćenu-pomoć. Industrija u kojoj se klijent aktivira ili visina proračuna koju ostavlja na stranu za projekt stvarno nije bitna, stekli smo dovoljno iskustva tijekom godina da bi mogli primiti bilo kakav zahtjev ili potrebu.

 

7. Jedna od novosti koje smo čuli, kaže da se je Omifa proširio sa sjedištem u mjestu Cluj-Napoca. Da li se vaša tvrtka planira proširiti i na međunarodnoj razini?

 

Iako nemamo neposredne planove za otvaranje ureda u inozemstvu, s ponosom ćemo reći da smo završili dizajniranje uredskih projekata diljem Europe, a i dalje.

 

Pokrenuli smo projekte u Barceloni, Milanu, Bruxellesu, Glasgow, Dohi i Kišinjevu i dr. Uvijek smo otvoreni za novu suradnju s klijentima iz bilo koje zemlje, a imamo solidnu evidenciju koja može dokazati da smo napraviti jako dobar posao.

 

 

 

 

Adrienn Konkoly

Head of Marketing &Communication

Officerentinfo.com

+ 36 70 621 96 92

adrienn.konkoly@officerentinfo.com