image1

 

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom smještajnih objekata koji uključuju više od 30 različitih vrsta objekata, uključujući hotele, apartmane, vile, hostele, farme, bungalove i brodove na današnjoj konferenciji za medije službeno je predstavio novootvorene stalne urede u Splitu i Dubrovniku.

 

Njihovo je otvorenje rezultat porasta broja partnera Booking.com-a u splitskoj i dubrovačkoj regiji koje uživaju status jednih od najatraktivnijih destinacija u Hrvatskoj, ali i Europi. Ovom prilikom predstavljeni su i zanimljivi podaci koji potvrđuju da i ove godine najveći broj gostiju koji posjećuju Split i Dubrovnik dolazi iz Velike Britanije, a slijede ih gosti iz Australije, Francuske, Njemače, Italije, Španjolske i SAD-a. Kao glavne razloge posjećivanja tih dvaju gradova gosti ističu staru jezgru, bogatu povijest grada, hranu, plaže, razgledavanje i predivne pejzaže.

 

image2

 

Goran Pleše, regionalni menadžer Booking.com-a predstavio je novootvoreni ured u Splitu i naglasio: "Uistinu smo bili zadovoljni radom sezonalnih ureda u Splitu i Dubrovniku koji su velikim dijelom zaslužni za uzlaznu putanju koja je vidljiva i u pogledu povećanja broja naših partnera, ali i rastuće potražnje za smještajnim objektima kojih danas na ovom području ima oko 21 000. Sjajan lokalni tim ukomponirao je svoja znanja s onim globalnim i to se pokazalo kao idealna kombinacija te smo donijeli odluku o otvaranju stalnih ureda kako bismo napore nastavili i izvan ljetnih mjeseci što će, vjerujem, dodatno unaprijediti naše poslovanje."

 

Paralelno s uredom u Splitu, Booking.com je otvorio i stalni ured u Dubrovniku. Osim što će pogodovati partnerima u Hrvatskoj, otvorenje stalnog ureda u Dubrovniku povoljno će utjecati i na poslovanje u susjednoj Crnoj Gori. Broj smještajnih objekata u Crnoj Gori, zajedno s dubrovačkom regijom se popeo na gotovo 8500, što je dostatan pokazatelj da je otvorenje stalnog ureda u Dubrovniku bio nužan pothvat i da će na taj način Booking.com svojim trenutnim i budućim partnerima biti u mogućnosti dati još bolju i kvalitetniju podršku te pomoći korisnicima da pronađu smještaj koji odgovara upravo njima.

 

Za uređenje splitskog i dubrovačkog ureda Booking.com-a bila je zadužena agencija Brigada, koja potpisuje i zagrebački ured. Interijer je preslika svih vrijednosti kojima se Booking.com vodi u svom radu.

image3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: http://www.fashion.hr/