U Zagrebu, na Radničkoj cesti, Bussines Park 1A počela je s radom Glovo Express trgovina. Samo ime govori da je riječ o projektu španjolskog Glova, jedne od vodećih mobilnih i web platformi za dostavu, koju samo u Hrvatskoj na svojim uređajima ima instalirano oko 800.000 ljudi.
Trgovina Glovo, tj. Micro Fullfilment Centar (MFC) nudi sav asortiman koji se inače može naručiti i dostaviti kupcima posredstvom aplikacije, a služi tome da omogući brzu dostavu namirnica i drugih artikala ekskluzivno njima, navode iz Glova Hrvatska, te naglašavaju da je ona predujet za širenje Q-commercea u Hrvatskoj.

Evo i kako funkcionira: korisnici mogu naručiti direktno iz aplikacije te birati između 1500 proizvoda kao što su povrće, voće, namirnice, smrznuti proizvodi, bezalkoholna pića, slatkiši, mliječni proizvodi, te proizvodi posvećeni njezi djece i životinja. Glovo Express radi svaki dan, od ponedjeljka do nedjelje, od 8 do 24 sata, no napominjeno da korisnici u nju ne mogu fizički ući, već se roba otamo dostavlja na temelju narudžbe iz aplikacije, upravo kako bi usluga bila što brža, da ne kažemo ekspresna.

“Lansiranje Glovo Expressa na hrvatskom tržištu i tranzicija na novu, višu razinu dostave na zahtjev ključan je moment za nas i pozitivan utjecaj u interesu naših korisnika. Sretni smo što možemo širiti raspon usluga Glova, a sve kako bi što više proizvoda iz različitih kategorija bilo dostupno za što više korisnika u što kraćem vremenu. Na tom tragu, korisnici Glovo aplikacije vrijeme koje bi uobičajeno proveli u kupovini sada mogu provesti na ugodniji način”, izjavio je Victor Răcariu, Glovo Regional General Manager za Jugoistočnu Europu. Osim ove, najavili su još jednu takvu trgovinu u Zagrebu do kraja ove godine, a iduće slijede i širenje mreže. Više od 100 Glovo Express centara bit će u “pogonu” do kraja godine, u više od 50 gradova u 16 zemalja Euripe i Afrike gdje je Glovo dostupan. U Hrvatskoj postoji od proljeća 2019. godine i odonda se proširio u 26 gradova.

Glovo je ove godine potpisao strateški ugovor sa švicarskom tvrtkom za nekretnine Stoneweg u kojem se obvezao uložiti 100 milijuna eura u izgradnju i obnovu nekretnina u glavnim gradovima ključnih tržišta na kojima posluje. Priključivanje što više prodajnih partnera Q-commerce modelu ubrzat će širenje infrastrukture; skladišta i prostora za dostavu.
“Glovo predano želi jačati svoju Q-commerce uslugu kako bi odgovorio na promjene ponašanja potrošača i zahtjeve za ultra brzom dostavom. Smatramo da MFC-i predstavljaju budućnost trgovine i da ćemo uskoro svjedočiti trajnim promjenama navika potrošača prema momentalnoj ili dostavi u istom danu”, dodao je Bojan Barišić, MFC Regional Area Manager za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku, Crnu Goru i Srbiju.

Izvor: Preuzeto s portala Poslovni.hr