1. Kako animirati i angažirati posjetitelje? Visual / video

Ako želite impresionirati posjetitelje, prvi dojam je važan, a prva stvar koju posjetitelji vide je vrh početne stranice websajta. Prikažite poslovnu zgradu kroz visokokvalitetne slike ili video zapise, preko kojih po želji možete dodati pojedinosti. Na primjer, GLA, slobodna kvadratura ili lokacija objekta.

Video ili 3D vizualizacija još je bolji način da se istaknete i impresionirate posjetitelje. Važno je da imate nekoliko kvalitetnih vizualnih prikaza objekta u različitim formatima. Pažljivo provjerite je li većina elemenata na vašoj webstranici prilagođena mobilnim uređajima jer mobilni browseri uglavnom blokiraju videozapise visokog kvaliteta kako bi pohranili internet podatke korisnika.

2. Kako privući pozornost posjetiteljima? Koristite interaktivne infografike

Ovdje je fokus na korištenje što manje teksta, koliko vam dizajn i struktura dopuštaju. Ključni detalji i važne informacije mogu se, lako i učinkovito, istaknuti interaktivnom infografikom, ikonama I bullet pointima. Na taj način, informacije su bolje strukturirane i vizualno prezentirane, te mnogo jasnije i lakše razumljive.

 

3. Što se dogodilo s lokacija, lokacija, lokacija? Predstavite okoliš

Vaša je lokacija mnogo više od adrese. Zašto ne predstaviti posetiocima okolne usluge, sadržaje, blizinu gradskog prijevoza, restorane, barove i obližnje fitness centre? Na taj način im dopuštate da se u potpunosti projektiraju u vaš objekt. Naša praksa je da istaknemo okolinu poslovnih objekata uz pomoć krupne grafike.

Jednostavna integracija Google maps-a postala je standard za websajtove ove vrste, a u mnogim slučajevima nije najreprezentativnija opcija. Zbog toga smo odlučili dodati nekoliko zanimljivih dizajnerskih rješenja za poboljšanje prikaza lokacije i pristupa objektu.

4. A što sa tehničkim detaljima I tlocrtima?

Integriranje svih bitnih detalja u kvalitetan dizajn prema najnovijim UX / UI standardima jednako je važno kao i atraktivan izgled web stranice. U ovom slučaju, vođeni pozitivnim iskustvom, okrećemo se interaktivnoj galeriji tlocrta s visokokvalitetnim slikama i animacijama (ili još bolje, 3D vizualizacije).

 

5. Koji je ROI (povrat ulaganja) websajta? Bez CTA-a nema ni ROI-a!

Takozvani CALL-TO-ACTION ili CTA označava najvažniji dio svake web stranice. Ovo je točka gdje ćete posjetitelja pretvoriti u potencijalnog klijenta, što je krajnji cilj bilo koje web stranice ovog tipa. Postoje mnogi oblici I forme CTA dugmica, od jednostavnih kontakt obrazaca do interaktivnih kalendara za rezervaciju termina ili soba za sastanake (ova opcija je vrlo popularna u slučaju co-working I serviced office ureda).

Jasna komunikacija, čist dizajn i odstupanje od tradicionalnih metoda prva su tri koraka prema učinkovitoj web stranici. Optimizacija websajta za postizanje maksimalnih rezultata nešto je složenija tema, ali, za webstranice komercijalnih objekata cilj broj jedan je stvoriti jasne CTA točke. Ostavite maštu po volji i poduzmite sve kako bi vaš brand bio jedinstven I na internetu.

 

Želite da porazgovarate o vašem novom websajtu? Posetite www.onlinerealassets.com ili nam pišite na [email protected]