Testimonials

Fleksibilno uređenje ureda kao odgovor na fleksibilan način rada

U svega par koraka - radni prostor se pretvara u prostor za edukaciju, zabavu ili opuštanje Živimo u dinamičnom i izazovnom vremenu koje zahtijeva brze prilagodbe na promjene. Pandemija koronavirusa potaknula je i nova promišljanja radnog i životnog prostora. Kako je rad od kuće, kao nužna potreba, vrlo brzo zamijenio rad iz ureda i nametnuo se kao prihvatljiv i učinkovit model rada, tako se sada sve češće propitkuje koliko „izolacija“ utječe na well-being zaposlenika i kako napraviti optimalan balans rada od kuće i u uredu. Ured se ipak pokazao kao nezamjenjiv faktor u interakciji, održavanju timskog duha i važan element poslovanja i korporativne kulture kompanija. Međutim, organizacija uredskog prostora danas se ipak promišlja puno drugačije, a pritom se posebno vodi briga o optimizaciji radnog prostora i njegovoj fleksibilnosti. Fleksibilan ured – prostor prema potrebi korisnika Fleksibilni uredi zasigurno će biti sve traženiji smjer pri uređenju uredskih prostora jer će omogućiti da jedna prostorna cjelina ima više svrha i načina korištenja tog istog prostora. Također vrlo važna stavka je i optimizacija kvadratnih metara. Hrvatska tvrtka Sobočan na ove je izazove odgovorila stvorivši movo-mobilne uredske jedinice koje se zahvaljujući fleksibilnosti, kroz mobilnosti i sklopivosti proizvoda u prostoru jednostavno mogu slagati u različite scenografije i omogućiti različite scenarije koji odgovaraju potrebama korisnika prostora. Iako će većinu radnog vremena radne jedinice biti postavljene u formu klasičnog uredskog prostora, vrlo lako se, prema potrebi, njihovim pomicanjem mogu stvarati izdvojene i posebne zone. Tako primjerice zaposlenik, ukoliko mu je potreban mir za samostalan rad, svoju mobilnu jedinicu može jednostavno premjestiti, odnosno „odgurati“ u drugi dio ureda ili tim ljudi može oformiti svoj prostor za sastanak ili kreativni timski rad. Osim toga, novi način rada vjerujemo da će donijeti i fleksibilnost u dolascima u ured te samim time i za potrebom da nisu uvijek sve radne jedinice nužno 'aktivirane za rad' već se po dolasku u ured jednostavno aktiviraju. Posebnost mobilnih uredskih jedinica je i u tome što se vrlo lako mogu pretvoriti u formu učionice ili prostora za edukacije i predavanja, konferencije ili složiti u drugi postav ovisno o događaju koji se organizira. U klasičnom uredskom prostoru ispunjenom radnim stolovima vrlo često se nađemo u potrebi za praznim prostorom oslobođenim od namještaja. Uz movo, središnji prostor ureda može se jednostavno osloboditi za after work druženje, domjenak ili za tjelovježbu prije ili poslije radnog vremena, jer se svi elementi jednostavno odmaknu sa strane ili odguraju iz jedne prostorije u drugu. Povratak u prvobitno stanje i redovan uredski postav oduzima minimalno vrijeme, zbog jednostavnosti upravljanja mobilnim radnim jedinicama. Primjer uredskog prostora koji omogućava fokusirani rad, prostor za timski rad i sastanke, edukacije, druženja, tjelovježbu     Sličan trend smo mogli vidjeti i kod hot-desking uredskog prostora (dijeljeni radni prostor) koji je bio zamišljen za povećanje fleksibilnosti zaposlenika i kvalitetno iskorištenje prostora. Međutim, ovaj trend nije prihvaćen od većine zaposlenika zbog nedostatka osobnog prostora za rad, ometanja pri radu, česte promjene radnog mjesta, ali i potrebe za svakodnevnim pakiranjem te ponovnim raspakiravanjem stvari i radnih materijala. Stoga, možemo reći da je sve ono što se trendom hot-deskinga pokazalo kao prepreka, riješeno ovim načinom mobilnih i sklopivih radnih jedinica gdje svatko ima svoju koja je sigurna i pod ključem. Naravno, pritom je važno osigurati da uredski prostor podržava fleksibilnost kroz prateću infrastrukturu kao što su priključci struje, dovoljno svjetlosti i druge elemente. Novo vrijeme traži nove vještine, a jedna od njih je brza prilagodba na promjene, nove životne i radne trendove. Ovakav način dugoročnog planiranja i promišljanja pri projektiranju i opremanju uredskog prostora može zasigurno omogućiti veću spremnost različitim scenarijima i da budete fleksibilni baš kao što je i movo radna jedinica.

Pročitaj više

Tko bi trebao biti u pokretačkom mjestu za inovacije u prometu nekretninama

Promjena u 2020. oblikovala je industriju nekretnina više od bilo čega drugog gledajući desetljećima unazad. Digitalizacija je bila u tijeku prije pandemije, ali brzina tog pomaka ubrzala se na načine koje nitko nije mogao predvidjeti. Imajući sve to na umu, mnogi iznajmljivači i menadžeri imovine trenutno preispituju kakav bi njihov proizvod i ponuda trebali biti da ostanu konkurentni i kako bi trebali odražavati sve najnovije trendove (mislite na digitalizaciju, daljinski rad, ESG, očekivanja blagostanja, podatke). Uz sve ciljeve koje treba pokriti, stanodavcima može biti teško kretati se pravim putem za svoj jedinstveni poslovni slučaj. Što se tiče primjene tehnologije, u razgovorima koje vodim ponavlja se jedno pitanje: što je u nadležnosti iznajmljivača i koje su teme koje bi svaki pojedinačni stanar trebao obrađivati. Kao što sam napisao u svom prethodnom članku, stupajući u ovo novo doba, vjerujem da bi svaka zgrada trebala imati digitalni sloj koji bi omogućio bolji život u zgradama. Da bi se to omogućilo, svojstva se trebaju izvoditi na operacijskom sustavu kako bi se stvorio poboljšani doživljaj za stanare. Ali svaki je OS složena stvar s mnogo slučajeva korištenja. Dakle, kad govorimo o komercijalnoj zgradi, što to znači? Gdje biste trebali početi kao stanodavac ili upravitelj imovine? Iz naše perspektive, platforma za iskustvo stanara ima dvije vertikale: Povezana zgrada i portfelj - za postavljanje infrastrukture za buduće integracije, pojednostavljivanje komunikacije, omogućavanje sustava mobilnog pristupa, upravljanje gostima, plaćanja, izvještavanje o problemima, pogodnosti i usluge na zahtjev, nadzor energije i konačno rad s analitikom kako bi se razumjele potrebe i preferencije kupaca. Sve u svemu, ovo predstavlja srce zgrade. Osnaživanje stanara - svaki stanar trebao bi biti u mogućnosti postaviti svoje privatno digitalno okruženje, gdje može upravljati svojim radnim mjestom na novi način rada (okretnost i hibridnost) sa značajkama koje podržavaju rezervaciju stolova na zahtjev, sobe za sastanke, praćenje popunjenosti, podaci o kvaliteti zraka i još mnogo toga Uspjeh stanodavca uvelike ovisi o uspjehu stanara. Uspjeh tvrtke stanara uvelike ovisi o uspjehu timova i pojedinaca, njihovoj sreći, produktivnosti i lojalnosti. Stoga bi sportski stanari trebali biti jedan od najvažnijih prioriteta stanodavca. Zaključno, napredni stanodavac trebao bi uvesti oba sloja. Ovaj strateški pristup stavlja iznajmljivače u vodeće mjesto ovih promjena s pravom tehnološkom infrastrukturom koja privlači, zadržava i u potpunosti osnažuje stanare. Povrh toga, donosi punu prednost zadržavanja konkurentnosti na tržištu koje se uvelike preusmjerava na fleksibilne svemirske operacije. Napokon, iznajmljivači se pripremaju za tehnološki osposobljenu budućnost i uspješno integriraju fizički i digitalni aspekt života u zgradama. S pravim OS-om, vaša zgrada više nije dio hardvera koji zahtijeva CAPEX za svako ažuriranje, već "Teslin automobil" koji se ažurira kako bi išao u korak sa svijetom koji se uvijek mijenja. Zahvaljujući ogromnom trudu našeg tima, doprinosu naših klijenata i partnera, planiramo značajnu nadogradnju platforme Spaceflow koja će biti objavljena sredinom 2021. godine. Cilj nam je s ovim ažuriranjem osnažiti stanodavce diljem svijeta najboljom gotovom tehnologijom da na lakši način implementiraju obje ove vertikale. Čemu se veseliti? Naša će platforma dobiti svježi izgled te će biti potpuno integrirana i prilagodljiva. Svi se moduli trenutno poboljšavaju na temelju otkrića proizvoda sa stanarima i dugotrajne suradnje s nekim od vodećih svjetskih vlasnika nekretnina. Pratite nas!    

Pročitaj više

DALJNJE VIJESTI S TRŽIŠTA UREDA

Interview

Razgovor s Anom Kolak - Zašto je važno imati biljke u našim uredima?

Ako planirate ozelenjavanje vašeg interijera, ureda, balkona i terase. Tvrtka Moj balkon je pravo mjesto za obratiti se za pomoć i savjet.

Pročitaj više

Intervju s Ivom Šilović, dipl.ing.arh iz tvrtke Prostoria

Pročitaj više

VIŠE INTERVJUA

Do Vaše nove nekretnine samo jednim klikom!

Mi ćemo vam poslati najbolju ponudu, besplatno!

Trebate savjet

Uredsko Tržište

uredinfo.com.hr

MATEJ GRGAČEVIĆ

Pošaljite mi email

Stručnjaci Za PropTech

Online Real Assets

VINCENT VALLOIS

Pošaljite mi email

Pružatelji usluga Uredski dobavljač Vlasnici ureda, razvijac Agencije View All

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.