Brzi zahtjev

Zatražite ponudu od odabranih ureda. Kliknite na sličicu kako biste dodali više ureda.

Odabrani uredi:
Nije odabran niti jedan ured.
(m2) (m2)

Filtriraj poslovne zgrade

Iznajmljivanje (€/m2/mjesec)

-

Uredski prostor (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Broj radnih stanica

Interview

INTERVJU - Razgovarali smo s Korom Demel Zadro o vizualnim identitetima uredskih prostora

Uredi nisu više mjesto za rad, kroz vizaulni identitet mogu puno toga reći o samom poslodavcu.  Uspješno ostvarujemo  prepoznatljiv vizualni identitet uredskih prostora naših klijenata,  kad osmislimo čitav raspoloživi prostor, kada i djelatnici i klijenti budu okruženi elementima interijera koji prenose jasnu poruku o ključnim vrijednostima branda. Time doslovno dajemo prostor  brandu, stvaramo specifično, jedinstveno radno okruženje.  Različite poslovne djelatnosti zahtijevaju promoviranje  različitih vrijednosti i prioriteta, pa će se to naravno odraziti i na uređenje interijera. Prikazati ćemo dva kontrastna primjera, uredske prostore tvrtke Intercapital i uredske prostore Hrvatskog Telekoma.  Interijer uredskih prostora tvrtke Intercapital, najvećeg privatnog investicijskog društva u Republici Hrvatskoj, promovira kontinuitet, stabilnost i izvrsnost. Uredski se prostori Intercapitala nalaze u historicističkoj zgradi Palača Croatia arhitekta Ede Šena iz 1920. godine.  Slika 1 Intercapital, sanitarije, autor fotografije Saša Ćetković  Slika 2 Intercapital, blagovanje, autor fotografije Saša Ćetković  Slika 3 Intercapital, svlačionica, autor fotografije Saša Ćetković  Uređenje pak uredskih prostora upravne zgrade Hrvatskog Telekoma, najvećeg hrvatskog teleoperatera, promovira dostupnost, otvorenost i komunikativnost, upotrebom boja i materijala koji se oslanjaju na standarde definirane grafičkim elementima vizualnog identiteta Deutsche Telecoma u cjelini.   Slika 4 HT, zajednički prostori, autor fotografije Saša Ćetković  Slika 5 HT, soba za sastanke, autor fotografije Saša Ćetković  Slika 6 HT, soba za sastanke, autor fotografije Saša Ćetković  Slika 7 HT, čajna kuhinja, autor fotografije Saša Ćetković  Koliko je važna psihologija boja u modernom shvaćanju ureda?  Identitet tvrtke se definira ne samo kroz grafičke elemanate branda, nego i kroz standardiziranje elemenata opremanja radnih prostora, s ciljem ujednačene prepoznatljivosti. Dva dobra primjera iz naše recentne prakse su prodajni prostori Hrvatske Lutrije i prodajni štandovi  Iskona. Slika 8 štand Iskon  Hrvatska Lutrija je 2021., netom nakon što je razvila novi grafički identitet branda, krenula u ostvarivanje standarda opremanja prodajnih prostora, odnosno Knjige standarda opremanja prodajnih prostora.  Slika 9 štand Lutrija  Oba primjera pokazuju važnost boje, koja je ne samo moćan neverbalni komunikacijski alat, već i važan dio strategije tržišnog pozicioniranja svake tvrtke koja prepoznaje i vrednuje važnost vlastitog  identiteta.   Ured definitivno više nije mjesto samo za rad. Vidimo kroz nove koncepte uredskih prostora da se pokušava što više potaknuti neformalno druženje među zaposlenicima.  Arhitekturom  suvremenih uredskih zgrada suvremenim arhitektonskim jezikom prvenstveno brišemo granice unutarnjeg i vanjskog prostora. Nastojimo  u prostore za rad unijeti što više pozitivnih elemenata prirodnog okruženja te time simulirati u radnom okruženju ugodu boravka u prirodi, ali u sigurnom kontroliranom okruženju zaštite od atmosferilija i ostalih potencijalnih opasnosti.  Suvremena nastojanja u području uređenja uredskih prostora se kreću u smjeru ostvarivanja što boljih uvjeta za djelatnike. Opet možemo na primjeru iz naše recentne prakse, prostorima tvrtke Intercapital, pokazati kako se briga o zaposlenicima proteže ne samo na sam radni uredski prostor, već se ostvaruju i prostori za zajedničko objedovanje, prostori za vježbanje,  prostori za opuštanje uz svježi sok ili kavu u zimskom vrtu tvrtke u historijskom centru Zagreba. Osim toga, prostor je iskorišten i kao izložbeni prostor za radove najvećih hrvatskih likovnih umjetnika, posuđene iz fundusa Muzeja suvremene umjetnosti, što je još jedan primjer nadgradnje opremanja uredskih prostora.  Slika 10 Intercapital, kuhinja, autor fotografije Saša Ćetković  Slika 11 Intercapital, svlačionica, autor fotografije Saša Ćetković  Open space tip ureda ili difuzni model uredskog prostora. Koji je model po vama bolji i zašto?  Veliki sam zagovornik „open space“ radnih prostora, obogaćenih dvoranama za sastanke, prostorima za neformalno druženje, kuhinjama, blagovaonicama, kabinama za telefonske razgovore. Smatram da je vrijeme središnjeg hodnika i niza vrata s jedne i druge strane odavno prošlo. Danas nam suvremene komunikacijske tehnologije, gdje se u većoj mjeri koristi e-mail, a ne više bučna telefonska komunikacija, omogućavaju da stvaramo zanimljive, raznorodne, kompleksne radne prostore, koji tako postaju i organizacijski i vizualno specifični krajolici poslovanja, prilagođeni specifičnostima svakog branda.  Slika 12 HT, zajednički prostori, autor fotografije Saša Ćetković  Slika 13 Podravka, open space uredi  Slika 14 open space uredi  Možete nam reći nešto više o trendovima dizajna interijera koji su trenutno zastupljeni na tržištu?  „Biofilija“ je ime trenda koji je danas jedan od dominantih načina sagledavanja tematike uređenja uredskih radnih prostora, a svodi se na nastojanje da se u zatvorenom prostoru ostvari poticajna atmosfera prirodnog okruženja, te da se pri projektiranju rukovodimo načelima održivosti.   Biofilija podrazumijeva sljedeće principe kojima se rukovodimo pri uređenju interijera:   Omogućiti širinu pogleda i zanimljive vizure u unutarnjem prostoru;  Koristiti različite teksture prirodnih završnih materijala;  Osigurati prirodno osvjetljenje;  Unijeti mnoštvo elemenata zelenila;  Unijeti element vode i zvuka prirode.  Primjer iz naše recentne prakse koji je utjelovio sve principe biofilije na radnom mjestu je natječajni rad za rekonstrukciju upravne zgrade Podravke u Koprivnici, gdje smo predlagali adiciju nove energetski učinkovite ovojnice zgrade, kojom bi se ostvario i veliki višeetažni atrij, kao prostor pun zelenila i prirodnog osvjetljenja, a uredi iz dosadašnjih zatvorenih manjih prostora pretvorili u open space.   Slika 15 Podravka, rekonstrukcija eksterijera  Slika 16 Podravka, zajednički prostori Za sva dodatna pitanja slobodno se obratite na: www.studiodemel.net, [email protected]

Pročitaj više

Razgovarali smo s direktorom tvrtke Primat RD gospodinom Viktorom Rožmanom

Tvrtka Primat-RD na tržištu postoji kao Vaš partner u potpunom opremanju – ugostiteljskih, hotelskih i ostalih vrsta objekata, građevinsko obrtničkim radovima, sigurnosnom i arhivskom opremom. Ma kakve Vaše potrebe bile, Primat RD nudi Vam „ključ u ruke“ rješenje, kao i djelomično opremanje Vaših prostora, ovisno o Vašim potrebama. U tu svrhu razgovarali smo s njihovim direktorom. Pročitajte u nastavku što nam je rekao!

Pročitaj više

Što možemo očekivati u budućnosti? Intervju s Martinom Tomašević, CBRE SEE

Stanje na tržištu nekretina je turbulentno, stalno se nešto događa, dolaze novi trendovi i tehnologije.

Pročitaj više

MyRent all-in-one solution - software pomoću kojeg se može voditi kompletno poslovanje

Razgovarali smo s Davorom, iz tvrtke MyRent. Pročitajte što nam je ukratko rekao o njihovoj platformi te koja rješenja nude!

Pročitaj više

Ivan Mihaljević, Cushman & Wakefield/CBS International : Trendovi i budućnost tržišta uredskih prostora

U ovom broju naših redovitih intervjua razgovarali smo s Ivanom Mihaljevićem iz tvrtke CBS International, koja je na našem tržištu prisutna od 2018. godine kao dio globalne grupacije Cushman & Wakefield, lidera na tržištu komercijalnih nekretnina s više od 50.000 zaposlenih u 70 država diljem svijeta.

Pročitaj više

Izazovi se jedino mogu savladati kvalitetnim idejama i rješenjima

Sobočan d.o.o. je obiteljska tvrtka iz Murskog Središća s 20 godina iskustva i jedan od vodećih proizvođača namještaja i opreme visoko vrijednih proizvoda u Europi. Sinergijom proizvodnih kapaciteta u Murskom Središću i Sobočan dizajn studija u Zagrebu svojim klijentima nudi zaokruženu uslugu po sistemu „ključ u ruke“ - od dizajna i projektiranja, razrade nacrta do proizvodnje i montaže namještaja i prateće opreme na samom objektu. Dodana vrijednost Sobočan dizajn studija je što se nakon dizajna interijera i dizajna proizvoda projekt nadograđuje radom našeg razvojnog tima i proizvodnje koja je u potpunosti pod jednim krovom. Vode se motom: everything works!  Tvrtka je osnovana s 5 zaposlenih u obiteljskom dvorištu, a danas Sobočan ima više od 190 zaposlenih i stotine završenih projekata te mnoštvo zadovoljnih kupaca i partnera širom svijeta. Više od polovice svojih godišnjih prihoda ostvarujemo na izvoznim tržištima kao autorizirani partner svjetskih, renomiranih brendova, najvećim dijelom na području njemačkog govornog područja; u Austriji, Njemačkoj i Švicarskoj te ostalim zemljama zapadno – europskog tržišta.  U razgovoru s gospodinom Dejanom, direktorom tvrtke Sobočan razgovarali smo s o izazovima koji nas očekuju u postpanedmijskom razdoblju!  Vaš osvrt na koronakrizu i njezin utjecaj na određene promjene u dizajnu namještaja?   Ne govorim ništa novo kad naglašavam da je COVID19 promijenio punu toga, počevši od našeg svakodnevnog funkcioniranja sve do načina poslovanja, navika koje smo imali, što je naravno imalo ekeft i na dizajn  namještaja. Design studiji su imali izazov da se brzo prilagode novim potrebama tržišta, da budu dodatno kreativni u rješenjima kao i da kreiraju proizvod koji će kupcima dati dodatnu vrijednost u doba kada je svaki novi dan bio neizvjesan. To su bili i motivi našeg dizajnerskog tima koji se, vjerujem, dosta uspješno, prilagodio na novo normalno i kreirao proizvod koji je odgovorio na sve zahtjeve modernog poslovanja. Naravno to je naš brend movo, na kojeg smo izuzetno ponosni.     Vidimo da ste lansirali novi proizvod ove godine (mislim na movo), je li to vaš odgovor na trendove na tržištu rada? Sve više ljudi radi od kuće?     S promjenama koje je donijela koronakriza htjeli smo iskoristiti potencijal našeg tima dizajnera i pokazati da smo kompanija spremna odgovoriti na bilo koji izazov. movo se kao ideja rodio početkom prvog lockdowna prošle godine, a našim dizajnerima je trebalo svega par mjeseci da naprave dizajn,  u suradnji s inžinjerskim timom i proizvodnjom kreirali su se prototipovi, izvršila potrebna testiranja, ishodili certifikati. Početkom rujna 2020. godine premijerno smo prezentirali movo na Zagrebačkom tjednu dizajna. U mjesecima koji su slijedili, počele su pristizati prestižne nagrade u dizajnu namještaja i inovativnosti, poput: German innovation award 2021; Iconic awards for innovative interial design 2021, BIGSEE wood design award 2021. itd. S obzirom na to da su i ljudi sve više navikli raditi izvan ureda, u svojim domovima, vjerujem da imamo proizvod koji riješava sve njihove izazove kad su u potrebi raditi od doma.     Kako komentirate nove trendove na tržištu rada i nove koncepte uredskih prostora? Hoće li to zaživjeti ili je to samo privremeno dok se stanje s pandemijom Covida-19 ne stabilizira?     Svjedoci smo evolucije uredskih koncepata.Stari koncepti uredskog poslovanja već su bili na zalasku s generacijskim promjenama navika djelatnika, produktivnost s jedne strane i balans privatnog i radnog dijela dana je tema koja je aktualna godinama,  te sam mišljenja da je situacija s Covidom-19 jedino ubrzala promjene koje su bile prijeko potrebne. Bit će zanimljivo pratiti razvoj situacije ali ono što je sigurno je da naš čekaju novi modeli, negdje više, negdje manje, pritom mislim na industrije.Naša iskustva s plasmanom mova to potvrđuju svakim novim danom.    Vaši planovi za 2022. godinu?   Generalno, fokus na dizanje kvalitete usluga i proizvoda kroz optimizaciju poslovanja, vodeći računa o održivosti te utjecaju na okoliš. Konkretnije u prvom kvartalu iduće godine završava instalacija sunčane elektrane nazivne snage 500 kw, čime ćemo znatno reducirati potrošnju plina. Nastavljamo nabavljati sirovine isključivo u provjerenim izvorima te naši proizvodi imaju FCS certifikate. U  ovom trenutku čekamo na postrojenje za obradu žice, koje smo naručili u SAD-u, stroj koji će nam dati nove mogučnosti u obradi žice te pritom trošiti manje energije od strojeva koje će zamijeniti. Naravno nastavljamo i s daljnjom edukacijom djelatnika, nastavak započete digitalne transformacije tvrtke koja će u konačnici rezultirati stvaranjem modernog industrijskog koncepta poslovanja, industrije 4.0. Jako se veselimo godinama koje su pred nama jer donose i razvoj branda movo, plasman novog proizvoda na čijem razvoju radimo, akvizicija novih klijenata na domaćem i stranom tržištu i još puno toga.  

Pročitaj više

Uskoro nećemo biti najpametniji u vlastitom uredu – SMART OFFICE tehnologija?

Dva brata koja su zajedno ušla u poduzetničke vode. Pročitajte što su nam rekli!

Pročitaj više

grabAhome - Hrvatski startup spreman za velike stvari!

Razgovarali smo s ekipom iz startupa grabAhome. - Pročitajte što sam na rekli!

Pročitaj više

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.