Brzi zahtjev

Zatražite ponudu od odabranih ureda. Kliknite na sličicu kako biste dodali više ureda.

Odabrani uredi:
Nije odabran niti jedan ured.
(m2) (m2)

Filtriraj poslovne zgrade

Iznajmljivanje (€/m2/mjesec)

-

Uredski prostor (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Broj radnih stanica

Interview

Izazovi se jedino mogu savladati kvalitetnim idejama i rješenjima

Sobočan d.o.o. je obiteljska tvrtka iz Murskog Središća s 20 godina iskustva i jedan od vodećih proizvođača namještaja i opreme visoko vrijednih proizvoda u Europi. Sinergijom proizvodnih kapaciteta u Murskom Središću i Sobočan dizajn studija u Zagrebu svojim klijentima nudi zaokruženu uslugu po sistemu „ključ u ruke“ - od dizajna i projektiranja, razrade nacrta do proizvodnje i montaže namještaja i prateće opreme na samom objektu. Dodana vrijednost Sobočan dizajn studija je što se nakon dizajna interijera i dizajna proizvoda projekt nadograđuje radom našeg razvojnog tima i proizvodnje koja je u potpunosti pod jednim krovom. Vode se motom: everything works!  Tvrtka je osnovana s 5 zaposlenih u obiteljskom dvorištu, a danas Sobočan ima više od 190 zaposlenih i stotine završenih projekata te mnoštvo zadovoljnih kupaca i partnera širom svijeta. Više od polovice svojih godišnjih prihoda ostvarujemo na izvoznim tržištima kao autorizirani partner svjetskih, renomiranih brendova, najvećim dijelom na području njemačkog govornog područja; u Austriji, Njemačkoj i Švicarskoj te ostalim zemljama zapadno – europskog tržišta.  U razgovoru s gospodinom Deanom, direktorom tvrtke Sobočan razgovarali smo s o izazovima koji nas očekuju u postpanedmijskom razdoblju!  Vaš osvrt na koronakrizu i njezin utjecaj na određene promjene u dizajnu namještaja?   Ne govorim ništa novo kad naglašavam da je COVID19 promijenio punu toga, počevši od našeg svakodnevnog funkcioniranja sve do načina poslovanja, navika koje smo imali, što je naravno imalo ekeft i na dizajn  namještaja. Design studiji su imali izazov da se brzo prilagode novim potrebama tržišta, da budu dodatno kreativni u rješenjima kao i da kreiraju proizvod koji će kupcima dati dodatnu vrijednost u doba kada je svaki novi dan bio neizvjesan. To su bili i motivi našeg dizajnerskog tima koji se, vjerujem, dosta uspješno, prilagodio na novo normalno i kreirao proizvod koji je odgovorio na sve zahtjeve modernog poslovanja. Naravno to je naš brend movo, na kojeg smo izuzetno ponosni.     Vidimo da ste lansirali novi proizvod ove godine (mislim na movo), je li to vaš odgovor na trendove na tržištu rada? Sve više ljudi radi od kuće?     S promjenama koje je donijela koronakriza htjeli smo iskoristiti potencijal našeg tima dizajnera i pokazati da smo kompanija spremna odgovoriti na bilo koji izazov. movo se kao ideja rodio početkom prvog lockdowna prošle godine, a našim dizajnerima je trebalo svega par mjeseci da naprave dizajn,  u suradnji s injženjerskim timom i proizvodnjom kreirali su se prototipovi, izvršila potrebna testiranja, ishodili certifikati.Početkom rujna 2020. godine premijerno smo prezentirali movo na Zagrebačkom tjednu dizajna. U mjesecima koji su slijedili, počele su pristizati prestižne nagrade u dizajnu namještaja i inovativnosti, poput: German innovation award 2021; Iconic awards for innovative interial design 2021, BIGSEE wood design award 2021. itd. S obzirom na to da su i ljudi sve više navikli raditi izvan ureda, u svojim domovima, vjerujem da imamo proizvod koji riješava sve njihove izazove kad su u potrebi raditi od doma.     Kako komentirate nove trendove na tržištu rada i nove koncepte uredskih prostora? Hoće li to zažvjetii ili je to samo privremeno dok se stanje s pandemijom Covida-19 ne stabilizira?     Svjedoci smo evolucije uredskih koncepata.Stari koncepti uredskog poslovanja već su bili na zalasku s generacijskim promjenama navika djelatnika, produktivnost s jedne strane i balans privatnog i radnog dijela dana je tema koja je aktualna godinama,  te sam mišljenja da je situacija s Covidom-19 jedino ubrzala promjene koje su bile prijeko potrebne. Bit će zanimljivo pratiti razvoj situacije ali ono što je sigurno je da naš čekaju novi modeli, negdje više, negdje manje, pritom mislim na industrije.Naša iskustva s plasmanom mova to potvrđuju svakim novim danom.    Vaši planovi za 2022. godinu?   Generalno, fokus na dizanje kvalitete usluga i proizvoda kroz optimizaciju poslovanja, vodeći računa o održivosti te utjecaju na okoliš. Konkretnije u prvom kvartalu iduće godine završava instalacija sunčane elektrane nazivne snage 500 kw, čime ćemo znatno reducirati potrošnju plina. Nastavljamo nabavljati sirovine isključivo u provjerenim izvorima te naši proizvodi imaju FCS certifikate. U  ovom trenutku čekamo na postrojenje za obradu žice, koje smo naručili u SAD-u, stroj koji će nam dati nove mogučnosti u obradi žiće te pritom trošiti manje energije od strojeva koje će zamijeniti. Naravno nastavljamo i s daljnjom edukacijom djelatnika, nastavak započete digitalne transformacije tvrtke koja će u konačnici rezultirati stvaranjem modernog industrijskog koncepta poslovanja, industrije 4.0. Jako se veselimo godinama koje su pred nama jer donose i razvoj branda movo, plasman novog proizvoda na čijem razvoju radimo, akvizicija novih klijenata na domaćem i stranom tržištu i još puno toga.  

Pročitaj više

Uskoro nećemo biti najpametniji u vlastitom uredu – SMART OFFICE tehnologija?

Dva brata koja su zajedno ušla u poduzetničke vode. Pročitajte što su nam rekli!

Pročitaj više

grabAhome - Hrvatski startup spreman za velike stvari!

Razgovarali smo s ekipom iz startupa grabAhome. - Pročitajte što sam na rekli!

Pročitaj više

Kako će tehnologija utjecati na razvoj tržišta nekretnina? Pročitajte super intervju s Markom Pavlovićem, CEO Flow and Form agencije

  1. Recite nam nešto više o vašem startupu, čime se točno bavite? Flow and Form je digitalna agencija specializirana za izradu aplikacija, koje pomažu vlasnicima i operatorima nekretnina da poboljšaju način vođenja i iskustvo korištenja njihovih zgrada i ostalih objekata. Započeli smo s radom 2017., te smo u tom periodu pomogli nekoliko tehnoloških tvrtki diljem svijeta da plasiraju svoje proptech proizvode na tržište. S našim klijentima pronašli smo puno uspjeha u izradi aplikacija za rezervaciju radnih stolova i analizu iskoristivosti radnog prostora u organizacijama poput Amazona i Netflixa. Tvrtka trenutno ima 20 zaposlenika s glavnim uredom u Zagrebu, te u budućnosti planiramo javno predstaviti vlastite proizvode za komercijalne i stambene zgrade. 2. Gledajući globalno, PropTech je doživio pravi procvat za vrijeme pandemije. Pojavile su se neke nove aplikacije. Vjerujete li da će se taj trend nastaviti i nakon pandemije? Proptech je defintivno u porastu gledajući na rast iznosa privatnog kapitala u proptech tvrtkama i broj novootvorenih tvrtki koje se žele uključiti na tržište. Pandemija je potaknula mnoge vlasnike i operatore prostora da razmišljaju o novim potrebama svojih stanara, pogotovo u uredskom prostoru. No, ove potrebe su postojale i prije pandemije, te je ova pandemija samo ubrzala proces onoga što mislim da bi se dogodilo u svakom slučaju. Mislim da će se ovaj trend svakako nastaviti i nakon pandemije jer se način na koji radimo i živimo mijenja, pa će stoga fizički prostor u kojem boravimo poprimiti novo značenje i nove funkcionalnosti. 3. Vaš osvrt na sektor nekretnina u RH? U 2020. u Zagrebu se otvorio jedan od najvećih coworking ureda u ovom dijelu Europe. Kako PropTech alati mogu pomoći poboljšanju usluga razvoja coworking poslovanja? Stambeno tržište nekretnina u RH ostaje vrlo dinamično jer smo čak i u pandemiji opet vidjeli porast cijena, pad kamatne stope na stambene kredite, te nekoliko interesantnih projekata poput VMD Park Kneževa s preko 120 novih stanova. Dok kvaliteta stanova poprima novo značenje, potreba za kvalitetnim stambenim prostorom je u sve većem porastu na zapadu, te mislim da će se isti trend nastaviti i u RH s malim kašnjenjem. Iako je pandemija najviše zahvatila poslovno tržište nekretnina, cijena nije puno varirala ovisno o lokaciji, a planovi većih organizacija u Zagrebu su se promijenili, te smo stoga mogli vidjeti i više novih projekata poslovnog i coworking prostora. Izuzetno mi je drago da sada imamo jedan veliki i prekrasan coworking prostor u Zagrebu koji nudi novi model fleksibilnosti individualcima, radnicima i tvrtkama. Coworking prostori pridodaju puno značaja korisničkom iskustvu unutar prostora, a već smo svi uvjerili kako tehnologija može drastično poboljšati iskustvo korisnika. Stoga, vjerujem da postoje dva glavna načina na koja tehnologija može pomoći: 1. poboljšanje iskoristivosti i okupiranosti prostora. 2. poboljšanje iskustva korisnika prostora.   Rješenja koja smo vidjeli kao uspješan potez coworking prostora u svijetu su bili implementacija aplikacije za rezervaciju radnog prostora poput stolova, konferencija i ostalih soba gdije korisnici mogu u realnom vremenu rezervirati i platiti svoj prostor putem aplikacije. Koristan dodatak ovome jest i instalacija senzorike za praćenje iskoristivosti prostora u realnom vremenu jer ovim putem možemo automatizirati rezervaciju i otkazivanje rezervacije stolova, te ujedno dostaviti podatke vlasnicima o tome kako se prostor koristi, kojim danima i koja mjesta su najzastupljenija. Ovakve aplikacije ujedno i nude mogučnost pronalaska osoba od interesa u prostoru, kanal za komunikaciju prema korisnicima, naručivanje i naplatu dodatnih usluga i puno ostalih mogućnosti koje poboljšavaju iskustvo korisnika i pomažu vlasnicima donijeti bolje odluke. 4. Vjerujete li da će novi koncepti rada i novi koncepti poslovanja dovesti do promjena u iznajmljivanju poslovnih prostora?  Definitivno! Poslovni prostori poprimaju drugačije značenje i ljudi stvaraju drugačija očekivanja od samo prostora. Mislim da se pogled na poslovni prostor mijenja u smjeru pružanja kvalitetne usluge uz prostor, gdje je prije bila bitna samo lokacija i sam prostor. Očekivanja od vlasnika poslovnog prostora će biti znatno veća, kao primjer, nekolicina vlasnika poslovnog prostora u SAD-u su već osigurali privatni vrtić za djecu zaposlenika u prostoru kako bi poboljšali svoju uslugu. U drugim primjerima, koncept proslovnog prostora se kompletno promijenio, tako da tvrtka CloudKitchen omogućava malim restoranima da jefitno i brzo iznajme kuhinju namijenjenu na dostavu. Samim time mijenja se i dinamika perioda najma i ugovora koji su prije bili fiksirani na minimalno 5. ili 10. godina, dok već sada vidimo puno zahtjeva za fleksibilnost gdje su ugovori definirani na kraće periode poput par mjeseci ili godinu dana. Vjerujem da iz ovog razloga, mjesečno plaćanje ili “subscription” model naplate će poprimati popularnost u budućnosti. 5. Trendovi budućnosti? Kako će tehnologija utjecati na razvoj tržišta nekretnina? Koji su pozitivni aspekti tih promjena? U budućnosti ćemo promijentii neke najstarijih alata i koncepata vezanih za nekretnine, to će uključivati promjenu svega od korištenja fizičkih ključeva do načina na koji kupujemo i plaćamo korištenje prostora. Kako će to točno izgledati nakraju? Ne znam, ali ono što znam jest da će se fizički objekti (u ovom slučaju nekretnine) prilagoditi činjenici da sada svi posjedujemo tehnologiju u našim džepovima, te će nam omogućiti potpunu kontrolu i drugačije iskustvo prostora u kojima živimo i radimo. Kuće, zgrade, poslovne i stambene će biti pametnije, a utrka za igradnjom takvih prostora samo što nije počela, diljem cijelog svijeta. Vjerujem da industrija nekretnina ima najveći svjetski doprinos klimatskoj krizi. Nekretnine su najveća klasa imovine na svijetu i jedan od najvećih sektora globalne ekonomije. Stoga ne treba iznenaditi saznanje da sektor troši oko 40% svjetske energije, emitira 30% svih stakleničkih plinova i troši 40% svih sirovina. S obzirom na ovu stvarnost, budući da se globalna zajednica kulturno, ekonomski i politički usklađuje oko rješavanja klimatskih promjena, vjerojatno će nekretnine zauzeti središnje mjesto. Vjerujem da su ljudi koji upravljaju globalnom imovinom nekretnina - čija se vrijednost procjenjuje na oko 50 bilijuna američkih dolara - stoga jedna od najvažnijih skupina za donošenje odluka na svijetu koja će biti dio ovog hitnog razgovora. Veseli me činjenica da se ulaganje u dekarbonizaciju nekretnina učetverostručilo ove godine, da su se donijele velike odluke za dekarbonizaciju u SAD-u, Europi i ostalim zemljama na političkoj i ekonomskoj razini, te se radujem vidjeti rezultate toga u budućnosti. Smatram da svi imamo odgovornost, a pogotovo mi koji se nalazimo u tehnološkom sektoru - gdje postavljamo temelje budućnosti nekretnina, moramo razmišljati o tome kakav ćemo svijet ostaviti iza sebe. Stoga, vjerujem da će novi trendovi i novi “mindset” u nekretninskoj industiji napraviti jedan pozitivni, “zeleni”, utjecaj na svijet oko nas.

Pročitaj više

Razgovarali smo s arhitekticom Anom Miše, pročitajte što nam je rekla o važnosti psihologije prostora na kreativnost zaposlenika!

Možete nam nešto više o Vama i Vašim projektima na kojima ste imali priliku raditi? Ja sam Ana Miše, diplomirani inženjer arhitekture. Radim u vlastitom arhitektonskom uredu MISHE (www.mishe.hr) te se bavim okosnicom arhitekture - projektiranjem. Radom na različitim projektima i tipologijama (obrazovne, sportske i zdravstvene ustanove, hoteli i kuće za najam, obiteljske kuće i stambene zgrade…) dolazim u usku vezu s projektiranjem interijera te se njima bavim već 15 godina. Interijeri koje projektiram različitih su namjena; od stambenih, uredskih i muzejskih, do turističkih, sportskih i nautičkih. Uspješno sudjelujem na arhitektonsko-interijerskim natječajima. Možete nam nešto više reći o Natural Bond trendu uređenja prostora? Dobar dizajn i dobra arhitektura proizlaze iz funkcionalnih zahtjeva i onih koji omogućavaju ugodu. U doba koronakrize najveći funkcionalni zahtjev je higijena. Kako je osigurati na najjednostavniji način i na koji način oblikovati prostor i predmete u njemu, a da zadovoljavaju taj zahtjev? Odgovor na to pitanje glasi: - podovi koje je lako čistiti I prati na dnevnoj bazi (npr. kamene ili keramičke pločice, lijevani podovi, parketi ili laminati…); - zidovi I obloge zidova koje su lako perive (specijalne perive boje, staklo, umjetni kompozitni materijali koji mogu imati i antibakterijska svojstva); - što jednostavnije forme namještaja i opreme radi lakšeg čišćenja; - zbog lakšeg održavanja higijene prostora, moguća je dizajnerska prilagodba sa ortogonalnih uglova prostorija prema onim zaobljenim; - osim već svima poznatih dispenzera s dezifencijskim sredstvima, potrebno je veći akcent staviti i na kvalitetu zraka u uredu, a postoje naznake i ugradnje rasvjete koja emitira antimikrobno UVC svjetlo. Bitan projektantski moment koji doživljava veliku promjenu je djelomično napuštanje open-space ureda. Iako su open-space uredi zbog svoje fleksibilnosti lako prilagodljivi različitim korisnicima I njihovima zahtjevima, ipak su se nakon nekoliko desetljeća njihove nadmoći u projektiranju ureda pokazale određene negativnosti. Učinkovitost, koncentracija pa i privatnost zaposlenika je bolje ostvarena kada je tlocrtna dispozicija ureda podijeljena na manje cjeline u kojima zaposlenici mogu temeljitije raditi i biti produktivniji, a open-space koristiti kao punktove za sastanke I druženja. Dokazano je (i prije aktualne pandemije) da se u open-space uredima virusi i bakterije šire brže i češće te na takav način su zaposlenici češće odsutni iz ureda zbog bolovanja (čak do 62% u odnosu na klasične urede sa zidovima, navodi danska studija iz 2011.godine), što sigurno ne pogoduje poslodavcima ali ni samim zaposlenicima kojima se na takav način narušava općenito stanje organizma. Ono što poboljšava stanje organizma su, između ostalog, i sunčeve zrake koje imaju antibakterijsko djelovanje te je važno da većina zaposlenika uživa benefite osunčanja koje je gotovo nemoguće kvalitetno i jednakomjerno ostvariti u open-space prostorima. Sunce je isto tako važan element Natural Bond trenda uređenja interijera. Natural Bond trend kao osnovnu postavku ima uvođenje elemenata eksterijera u sam prostor interijera, sa svim prednostima i dobrobitima prirode. U takvom interijeru dominiraju prirodni materijali koji smiruju, dnevno svijetlo umjesto niza stropnih rasvjetnih panela, biljke koje svojim zelenilom odmaraju oči, jednostavnost prostora koja eliminira kaos, vizualna i fizička povezanost sa vanjskim prostorima… Sve to čini da se zaposlenici osjećaju smireno, ugodno i fokusirano. Također, i samo ponašanje ljudi koji borave u takvom prostoru se usmjerava prema onom u kojem se više obraća pažnja na savjestan način kupnje (lokalno, u susjedstvu), kakvi se proizvodi koriste (organski i ekološki prihvatljivi), smanjenje otpada i generalno odgovorniji način prema okolišu, ali i prema samima sebi.   Detalji u radnom prostoru imaju važnu ulogu u dizajnu poslovnog prostora? Detalji u random prostoru imaju važnu ulogu jer se upravo detaljima stvaraju osobni i ugodni prostori koji se razlikuju od onih generičkih. To može biti raspodjela prostora u nekoliko zona za različite načine rada, odmora i komunikacije (manji uredi za individualni rad, prostor za veće sastanke, prostor za manje sastanke, prostor za druženje i odmor…) koji su na različito dizajnerski obrađeni (npr. zona komunikacije i odmora može biti tlocrtno kružno oblikovana), zatim pametno korištenje dnevnog svjetla ili rasvjetnih tijela (u slučaju da je deficit prirodnog svjetla), uvođenje biljaka u interijer koje ne samo da opušta zaposlenike već i povećava njihovu produktivnost (do 15%), boja “brenda” za kojeg zaposlenici rade ili njihovih proizvoda koja se suptilno provlači kroz prostor I opremu prostora, uvođenje mirisa u prostor s različitim osjetilnim stimulacijama…. Boje u radnom prostoru i kreativnost zaposlenika? Boje u radnom prostoru treba pažljivo koristiti na način da su one boje koje su zastupljenije u prostoru i na velikim površinama uvijek neutralnije, a akcenti (od jednog zida preko namještaja do sitnih detalja) u jačim bojama s većom saturacijom. Svaka boja može imati određeno značenje pojedincu, ovisno o njegovim asocijacijama i sjećanjima. No, poznati su psihološki efekti svake pojedine boje: - crvena: boja moći i strasti koju treba koristiti točkasto jer inače može dijelovati agresivno; - narančasta: energična boja koja potiče inovativnost i kompetitivnost; - žuta: jedina topla boja koja je povezana sa opuštanjem, potiče veselo raspoloženje i kreativnost; - zelena: smirujuća boja koja je usko vezana uz pojmove harmonije i prirode; - plava: spokojna i umirujuća boja - ljubičasta: ovisno o njenoj saturaciji, potrebno ju je pažljivo koristiti u prostoru da bi evocirala luksuz, posebnost i kreativnost; - siva: iako pripada neutralnim bojama, zbog njenog izrazito hladnog tona treba je koristiti samo u detaljima jer inače evocira osjećaj usamljenosti i izgubljenosti; - smeđa: boja zastupljena u prirodi, u interijerima stvara osjećaj sigurnosti i pouzdanosti, paziti prilikom korištenja da prostor ne bi postao opresivan za boravljenje; - crna: boja koja ima različite konotacije, no kada se koristi u detaljima stvara osjećaj sofisticiranosti i senzualnosti - bijela: najčešće korištena boja u interijerima jer najbolje reflektira svjetlost te najbolje ističe ostale boje, stvara osjećaj čistoće i nevinosti. Psihologija prostora je važna za svaki uredski prostor. Prema vašem stručnom mišljenju, na što najviše treba obratiti pozornost kada govorimo o uređenju poslovnog prostora? Prilikom projektiranja i uređenja poslovnog prostora najviše treba obratiti pozornost na funkcionalnost prostora I osjećaj ugode boravljenja I korištenja prostora. Funkciolnalnost je bitna iz razloga da se svi procesi koji se odvijaju u određenom prostoru odvijaju na najlakši i najefikasniji način koji omogućava korisnicima nesmetan rad i rezultate istog. Ona se postiže temeljitom analizom želja i potreba korisnika, te implementiranjem rezultata analize u proces projektiranja i uređenja prostora vodeći se pravilima arhitektonske struke. Osjećaj ugode je jako bitan jer nije cilj da zaposlenici samo dođu na posao, budu u uredu određeno vrijeme i odrade posao, već da svoj posao rade na najbolji mogući način i da se raduju tom procesu. I na kraju, prostor ureda je važan ali ne treba zaboraviti da taj kao i svaki drugi prostor čine ljudi koji tamo rade i borave. Jer bez ljudi, ured je samo prazni kubus.   Smatrate da imate zanimljivu temu za razgovor, kontaktirajte nas [email protected]

Pročitaj više

Razgovarali smo s Sinišom iz Asura grupe, Facility management tvrtke. Pročitajte što nam je rekao!

1. Recite nam više o vašoj tvrtki, koliko dugo poslujete u RH? Naša tvrtka je originalno nastala 2005 godine i od onda je organski rasla u Hrvatskoj i u Adria regiji. Danas smo, osim u Hrvatskoj, prisutni u Sloveniji, Crnoj Gori i Makedoniji gdje pomažemo domaćim i velikim međunarodnim tvrtkama u vođenju njihovih Facility Management procesa. Naš fokus je na Integrated Facility management-u gdje za svoje klijente objedinjujemo sve FM usluge po konceptu – ONE CONTRACT ONE BILL. 2. Koje je Vaše mišljenje o Facility Managementu u Hrvatskoj? Te koje je stanje trenutno u regiji? Facility Management je relativno nova disciplina i u Hrvatskoj je prisutan već dvadesetak godina. Prosječna soba nije svjesna što je Facility management. Oni razumiju ulogu čistačice ali Facility management je puno, puno složeniji proces od samog čišćenja. To je dio one nevidljive ekonomije koje primijetiš tek kada ona nedostaje. Ne počisti li čistačica ured, nakon par dana netko će primijetiti. No, ako je čistačica savjesna nitko neće primijetiti da se išta desilo. Isto je i sa tehničkom službom. Promjene nastaju kada direktoru u uredu crkne klima. Po mom iskustvu ovi poslovi unutar tvrtki spadaju u portfelje: općih poslova, ljudskih resursa ili nabave. 3. Koliko je COVID-19 kriza utjecala na tržište Facility Managementa? Nakon što smo proveli analizu javno dostupnih podataka veći dio firmi koje se bave FM uslugama uglavnom su imali porast prihoda uslijed potražnjom za češćim i detaljnijim održavanjem objekata uslijed COVID-19 krize. Dok su neki manji uredi rezali troškove zbog rada od kuće neki drugi prostori kao tvornice ili logistički centri počeli su ulagati više u čistoću svojih objekata. Mi smo snažno rasli za vrijeme krize dodajući nove objekte u naš management portfolio. Imovina obvezuje. Iako se vrijednost nekretnine otpisuje (amortizira) na dvadeset godina vrijednost te nekretnine ostaje ista (ili raste ovisno o tržištu) ali samo ako je ona dobro održavana. To je naš posao i pozivam sve koji imaju dugoročnu viziju za svoju imovinu da nam se obrate s upitom za održavanje njihovih objekata. 4. Kako pronalazite buduće projekte i poslovne partnere? Telefonom. Naravno da koristimo i moderne tehnologije poput Google oglašavanja i društvenih mreža u komunikaciji s našim potencijalnim klijentima ali prodaja Facility Management usluga se dešava se „face to face“, uživo. Srećom naši ljudi su izvrsni u tome. Naša kolegica Blaženka Dudaš, regionalna voditeljica čišćenja, svojom komunikativnošću, autentičnosti i znanjem često je odlučujući element u konačnom sudu klijenta da se opredijeli odabrati nas za vođenje brige o svojoj nekretnini. Telefon je samo prvi korak u procesu i služi zakazivanju pregleda nekretnine, ocjenjivanju njena stanja i potreba klijenta (možda im u uredu treba domaćica, dostava vode i voća ili neka drug soft Facility management usluga). Potom slijedi ponuda, potpisivanje ugovora i provedba posla. 5. Očekujete li neke promjene u poslovanju u 2022. godini? Naravno. S većom procijepljenosti očekujemo povrat ljudi u urede. U SAD, tržištu puno razvijenijem od našeg, broj poslova koji je fully remote je narastao tri puta i sada je na sedam posto. Ured neće nestati, neće propasti. Nekretnine mogu promijeniti namjenu ali kao što sam već spomenuo jednom kada ih sagradite one dolaze s obavezama održavanja. Očekujem da će svijest o tim obavezama rasti kod osoba koji su zaduženi za upravljanje dugoročnom imovinom i da će Facility Management nastaviti sa svojim snažnim rastom. Zadovoljni smo sa skorim počekom rada East Gate Mall-a u Skopju čije održavanje vodimo i ja očekujem snažno širenje u regiji i otvaranje tržišta Srbije. Imate li dodatno pitanje za Sinišu. Javite mu se na email -  [email protected]   Imate zanimljivu temu o kojoj bi htjeli razgovarati s nama. Javite nam se na [email protected]

Pročitaj više

Razgovarali smo s Borisom Bakačom vlasnikom tvrtke koja se bavi naprednim softverskim rješenjima za projektiranje i vizualizaciju u arhitekturi

1. Recite nam nešto više o Vašoj tvrtki?  Tvrtka Digital Media d.o.o. iz Čakovca (www.digitalmedia.hr) ima u svojoj ponudi napredna softverska rješenja za projektiranje i vizualizaciju u arhitekturi i srodnim djelatnostima. Našim kupcima nudimo savjetovanje, školovanje i sveobuhvatnu podršku prilikom korištenja softvera.  Iz naše ponude bi istaknuli: SketchUp Pro - trenutno najpopularniji alat za 3D modeliranje s otvorenom arhitekturom za proširenja, V-Ray - jedno od najcjenjenijih rendering rješenja za fotorealistične prikaze 3D modela, ArCon Professional - jednostavan i brz softver za 3D projektiranje i vizualizaciju potpuno preveden na hrvatski jezik, ARCHLine.XP - napredan i sveobuhvatan alat za arhitektonsko projektiranje i dizajn interijera, WETO Viskon - softver za 3D projektiranje i proizvodnju drvenih kuća i krovnih konstrukcija i ZWCAD - klasičan CAD i za najsloženije projekte koji korist standardni AutoCAD DWG format zapisa.      2. Dolaze neke nove tehnologije prikazivanja komercijalnih prostora (VR, AR, 3D prikazi). Možete nam reći nešto više o tome?  Računalni 3D prikaz koristi tehnike računalne grafike za prikaz postojećeg ili novog prostora ili modela. Prikazi mogu biti od linijskih do fotorealističnih, u obliku statične slike ili filma. Uobičajeno se prikazuju na dvodimenzionalnim površinama kao projekcija 3D modela. Moguć je i stereoskopski prikaz kreiranjem dviju različitih slika za lijevo i desno oko ili prostorni prikaz pomoću npr. holograma.  VR (Virtual Reality) ili virtualna stvarnost je tehnologija potpunog uranjanja korisnika u računalno generirani prostor. Korisnik ima osjećaja prisutnosti u tom virtualnom prostoru i može interagirati elementima u prostoru te upravljati kretnjom. VR zahtjeva kompleksniju opremu za korisnika: npr. posebne naglavne kacige/maske, rukavice sa senzorima i drugo.   AR (Augmented Reality) ili proširena stvarnost je tehnologija umetanja računalno generiranih sadržaja u vidno polje korisnika. Prostor se može nadopuniti novim, virtualnim elementima, npr. novom bojom zida prostorije ili novi radni stol, ili samo informativnim porukama, npr. dodatna informacija o prostoriji koju gledamo, cijena i rok isporuke ormarića u našem vidnom polju i slično. Za korištene proširene stvarnosti dovoljan nam je mobilni uređaj s kamerom za snimanje i ekranom za prikaz okoline s umetnutim sadržajem. Komforniji sustavi mogući su pomoću naočala s ugrađenim projekcijskim sustavom za zjenice naših očiju.  3. Kako 3D prikaze možemo koristiti u oglašavanju poslovnih prostora?  Trodimenzionalni prikaz omogućuje kupcu da brže registrira sve aspekte oglašenog prostora. Kupac si lakše predoči odnose pojedinih elemenata, brže primjećuje raspored prostorija, registrira visine pojedinih dijelova prostorije, prozora, niša i sličnog u usporedbi sa 2D tlocrtnim prikazom.   Iz 3D model poslovnog prostora možemo generirati prikaze iz različitih točaka pogleda: generiramo tlocrte, presjeke i poglede koji nam prema zahtjevu klijenata najbolje prikazuju poslovni prostor.  Automatski je moguće generirati iskaz mjera pojedinih elemenata prostora: površine prostorija, zidova, volumeni,…  U postojeći 3D model prostora možemo postaviti korisnikove specifične objekte te vidjeti i istražiti njihov položaj u prostoru.  4. Kako renderi mogu pomoći pri oglašavanju poslovnih prostora?  Renderi nam daju fotorealističnu ili ne-fotorealističnu (oponašanjem različitih umjetničkih stilova) sliku 3D modela poslovnog prostora.  Na fotorealističnom prikazu kupac može vidjeti realne, već postojeće materijale i opremu ili simulaciju prostora s materijalima i opremom prema vlastitom izboru. Također može istražiti odnose svjetla i tame u prostoru, koji efekt daje pojedina rasvjeta i da li je, na primjer, rasvjeta prikladna za djelatnost te kako se mijenja tijekom radnog dana.  S druge strane apstraktnije renderiranje (ne-fotorealistično) modela poslovnog prostora olakšava kupcu predodžbu prostora, na primjer detalja i boja, bez predefiniranih ograničenja ili postavki.  5. Kako nove tehnologije mogu promijeniti prikaz i samo oglašavanje komercijalnih zgrada, te samo tržište nekretnina?  3D modeli omogućuju da sam klijent odabere načine za pregledavanje poslovnog prostora, bilo ono fotorealistično, apstraktno, s vlastitom opremom ili ponuđenom opremom. Na taj način, i prije kupnje ili najma prostora, kupac ga “namješta“ i prilagođava prema svojoj želji i s time značajno olakšava prodaju ili najam.  Danas već skoro svi imamo mobilne uređaje koji podržavaju tehnologiju proširene stvarnosti (AI). Primjerenim aplikacijama možemo oglašeni poslovni prostor nadopuniti s informacijama, grafičkim elementima ili specifičnim objektima baš prilagođeno za kupca. Ili kupac sam može u prostor umetnuti vlastitu opremu.   Kod  većih projekata i za značajnije kupce isplativo je korištenje tehnologije virtualne realnosti. Kupac se uranja prostor, razgledava ga virtualnom šetnjom i tako dobija direktan doživljaj vrijednosti nekretnine. 

Pročitaj više

Tko su virtualni asistenti i kako registrirati virtualni ured? Razgovarali smo s Matijom Fontanom direktorom tvrtke Virtual Office Croatia

Virtualni ured Hrvatska je nešto novo na našem tržištu, možete nam reći nešto više o Vašem projektu?  Naravno. Koncept virtualnih ureda vani je već podosta popularan, ali sada sa sigurnošću možemo reći da Hrvatska ne kaska mnogo za novim trendovima. Kako rad od kuće širem broj tvrtki i samozaposlenima više nije nepoznanica, a zakup fizičkih ureda nije nužan, virtualni uredi zaista su dosegli vrhunac svoje popularnosti pa se sve više ljudi odlučuje upravo na njih. Do prije nekoliko godina imali smo svega 20 klijenata, ali s vremenom su ljudi prepoznali prednosti virtualnog ureda, pa u ovom trenutku brojimo preko 150 zadovoljnih klijenata širom svijeta.   Posebno bih istaknuo našu Voffice app aplikaciju koja je zapravo „ured u pokretu“. Preko nje možete rezervirati sastanke, čitati naše blogove te naći skeniranu poštu na jednom mjestu, pohraniti određene dokumente i mnogo toga. Sama ideja virtualnih ureda temelji se na tehnologiji, poglavito na onoj koja omogućava online komunikaciju, jer bez nje bi virtualni uredi i dalje ostali samo - ideja.    Uz digitalne nomade, virtualni asistenti su taboo tema u javnom prostoru u RH. Kako možemo zaposliti virtualnog asistenta te što on točno radi?  Ne bih se baš složio da su taboo tema, samo ljudi nisu još toliko upoznati s njima, te im treba približiti cijeli koncept njihovog rada. Također, virtualni asistenti u Hrvatskoj postaju sve popularniji baš kao i virtualni uredi.   Ukoliko ste mali ili srednji poduzetnik, a nemate baš vremena ili znanja za određene poslove, virtualno asistent mogao bi biti pravo rješenje za vas. Više ne morate imati stalno zaposlenu osobu nego prema potrebi uzmete virtualnog asistenta te plaćate isključivo za obavljeni posao, u skladu s obimom posla i utrošenog vremena. Njegove najvažnije prednosti su definitivno ušteda novaca i vremena, koji su nam svima od  krucijalnog značaja.  Poslovi koje virtualni asistent može izvršavati su usluge poslovnog savjetovanja, predstavljanja tvrtki, uredske uprave, poslovne organizacije i ostalih srodnih usluga, zatim poslove voditelja marketinga te voditelja PR-a (komunikacija s klijentima i medijima) itd.  Kako zaposliti jednoga? Vrlo jednostavno, kontaktirajte nas na naš email ili putem telefona i sukladno vašim željama formiramo cijelu ponudu te samu cijenu virtualnog asistenta. Naša specifičnost je što smo vrlo fleksibilni i spremni maksimalno izaći u susret te se prilagoditi željama klijenta.    Što Vam sve omogućava virtualni ured?  Virtualni ured omogućava rad od kuće malim i srednjim poduzetnicima i samozaposlenima pri čemu su im različite usluge dostupne putem Interneta, iste koje bi koristili da su zakupili fizički ured. Nastanak virtualnog ureda omogućili su pojava i razvoj komunikacijske tehnologije. Ona je omogućila velikom broju ljudi promjenu radnih navika i organizacije prostora za rad. Uspostavljanje virtualnog ureda financijski je isplativije, ne samo zbog toga što nema potrebe za zakupom poslovnog prostora, već i stoga što korisnici virtualnih ureda mogu odabrati točno on usluge koje su im potrebne. Mi kao tvrtka u ponudi imamo više paketa od kojih svaki od njih uključuje osnovne usluge kao što su adresa, poštanski sandučić te obavijest o prispijeću pošte. Ukoliko vam je potrebno više od toga nudimo pakete koji uključuju logo tvrtke na ulazu u poslovni prostor, potpuni brending tvrtke na lokaciji, usluge virtualnog asistenta i tajnice, prijem paketa ukoliko imate web shop, korištenje konferencije za sastanke itd.   Također, posebno bih htio istaknuti naš Virtual branch office paket kojim omogućujemo ulazak stranim državljanima na EU i Hrvatsko tržište. Dovoljan je jedan dan da otvorite tvrtku s nama, bez muke birokracije i skupih i dugotrajnih poslovnih putovanja. Naš tim sastoji se od iskusnih profesionalaca koji rade sa brojnim stranim klijentima te im na temelju njihovih zahtjeva pomažemo istražiti tržište, upravljati projektima, poslovno savjetovati, pregovarati o odgovarajućim distribucijskim kanalima i rukovati cijeli marketing za vaš proizvod i usluge.  Jedna od bitnijih stavki za kraj je da su svi  paketi su promjenjivi te možete dodavati ili otkazati određene usluge ukoliko vam više nisu potrebne.   Osim financijske isplativosti osnovna usluga virtualnih ureda je upravo adresa sjedišta tvrtke koja će dati profesionalniji imidž, bilo da se radi o tek osnovanoj ili već uhodanoj tvrtki.     Vjerujete li da će online, odnosno remote način rada opstati i nakon pandemije?  Definitivno hoće. Ljudi su u ovo pandemijsko doba uvidjeli sve benefite remote rada, te će se vrlo teško sve vratiti na staro. Remote način možemo nazvati „novim normalnim“.    Ljudima se svidjelo što iz udobnosti svoj doma ili neke druge lokacije mogu obavljati svoj posao te sami raspolagati svojim vremenom. Održavati poslovni sastanak dok ste zapravo u pidžami prije je zvučao gotovo nemoguće, ali u današnje doba sve je moguće pa tako i to, a ljudima se to očito svidjelo. Osim prednosti koje imaju zaposlenici i poslodavci su također na dobitku. Povećana je produktivnost zaposlenika te su smanjeni troškovi plaćanja potrepština za ured i za prijevoz radnika.    Dolaze nam neki novi oblici rada, novi modeli ureda, novi modeli uredskog namještaja. Što je sve potrebno da se registrira virtualni ured?  Za registraciju virtualnog ureda potrebno je ispuniti zahtjev te privolu za ugovor o pružanju poslovne adrese koju vam šaljemo na mail nakon vašeg upita. U zahtjevu se trebaju navesti osnovni podaci tvrtke te direktora iste. Nakon toga se izrađuju sam ugovor te se izdaju svi preostali potrebni dokumenti za početak korištenja virtualnog ureda. U većini slučajeva klijenti imaju već otvorenu tvrtku koju prijavljuju na našu adresu, ali postoje i oni koji su tek započeli s postupkom otvaranja te pri samom završetku iste prijave tvrtku na našu adresu.   I to je to! Imate virtualni ured na reprezentativnoj lokaciji s minimalnim troškovima i naš tim kao podršku koji vam je uvijek spreman izaći u susret i prilagoditi se Vašim željama. 

Pročitaj više

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.