Brzi zahtjev

Zatražite ponudu od odabranih ureda. Kliknite na sličicu kako biste dodali više ureda.

Odabrani uredi:
Nije odabran niti jedan ured.
(m2) (m2)

Filtriraj poslovne zgrade

Iznajmljivanje (€/m2/mjesec)

-

Uredski prostor (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Broj radnih stanica

Interview

Razgovor s Anom Kolak - Zašto je važno imati biljke u našim uredima?

Ako planirate ozelenjavanje vašeg interijera, ureda, balkona i terase. Tvrtka Moj balkon je pravo mjesto za obratiti se za pomoć i savjet.

Pročitaj više

Intervju s Ivom Šilović, dipl.ing.arh iz tvrtke Prostoria

Možete li nam ukratko nešto reći o Vašoj tvrkti? Prostoria je primjer tvrtke za izgradnju uspješnog poslovanja i identiteta jedne domaće tvrtke vrhunski dizajniranim i proizvedenim namještajem kojim je stekla povjerenje u niši dizajn-brendova, najzahtjevnijem međunarodnom tržišnom segmentu namještaja. Godinama je Prostoria svojim djelovanjem postupno gradila i pozitivan imidž Hrvatske kao države s kvalitetnom proizvođačkom kulturom. Prostoriju je osnovao i vodi ju Tomislav Knezović koji je svoj profesionalni život posvetio industriji namještaja punih 27 godina. U ovoj se tvrtki ulaže u inovativne projekte, potrebna tehnološka postrojenja i stručnjake koji ga okružuju. Premisa dosadašnjeg uspjeha ovog brenda usmjerenost je na beskompromisnu kvalitetu dizajna, proizvodnju i ulaganje u zaposlenike koji njeguju jednake vrijednosti. Zahvaljujući inovativnom dizajnu svoje kolekcije namještaja, Prostoria je izrasla u međunarodni premium brend kojeg respektira i njezina oštra konkurencija. Među njima se nalaze legendarni brendovi dizajna iz Skandinavije, Njemačke, Italije i Francuske, aktivni već 70, a neki među njima i po 100 godina. Mnogi od njih su unatrag 20 godina svoju proizvodnju djelomično ili u potpunosti preselili u Kinu i zemlje istočne Europe, dok ju je Prostoria postavila u Hrvatskom Zagorju. Počevši od proizvodnje ojastučenog namještaja, već prva je sofa Revolve postala svojevrsnom ikonom dizajna, a uskoro je uslijedio i naslonjač Polygon čija međunarodna popularnost stalno raste. Polygon se smatra onim primjerkom namještaja kojeg svaki poznavalac dobrog dizajna u svijetu želi imati u svom domu. Na taj je način suradnja s dizajnerima Prostoriju usmjerila na razvoj inovativnih komada namještaja. A svaki novi dizajn tražio je nova tehnološka rješenja, te je Prostorija postepeno tijekom prvih osam godina, uložila u sve tehnologije proizvodnje namještaja kako bi kontrolirala njezinu kvalitetu. Tako je od jedne manufakture, Prostoria izrasla do visoke razine industrijske proizvodnje namještaja od drveta, metala i ojastučenog namještaja – što je rijetkost i u svijetu. A u samom procesu izrade koriste se vrhunski materijali poput Slavonskog hrasta, premium koža i tkanina. Jednako je važno da je tijekom svojih prvih osam godina, Prostoria postala i sastavnim dijelom hrvatske kulture življenja, utisnuvši joj karakterističnu notu suvremenosti. Na međunarodnom planu, ona je postupno gradila i pozitivan imidž Hrvatske kao države s kvalitetnom proizvođačkom kulturom. Namještajem iz Prostorije, pored mnogobrojnih privatnih interijera, opremljeni su i uredi PwC-a u Australiji, jedne od pet globalno vodećih tvrtki za poslovno savjetovanje, uredi farmaceutske tvrtke JGL u Rijeci, hotel Radisson Blu u Helsinkiju, Starbucks u Milanu, luksuzni hotel Warehouse u Singapuru, biznis loža aerodroma Platov u Rusiji, foaje hotela Park Inn by Radisson na aerodromu u Zürichu, hotel One Suite u Dubrovniku, hotel Navis i Bevanda u Opatiji, uredi Googlea, Facebooka i sl. Trenutno sve više ljudi radi od doma, zagovarate li taj način rada? Već unatrag 20tak godina uredi sve više počinju sličiti na dnevne boravke ili lobbye hotela. Stvaraju se prostori u kojima će se djelatnici osjećati opušteno, gdje će se moći odmoriti, sjesti na udobnu fotelju dok vode telefonske razgovore, održati sastanak za barskim stolom.. ova kriza je samo je ubrzala proces koji je ionako išao u tom smjeru…. Što po Vama predstavlja ured? Koncept ureda odnosi se na radnu zonu koja je definirana određenim radnim površinama. Te površine danas mogu biti i blagovaonički stol i stolica, sofa ili fotelja. Prostor može biti otvoren ili minimalno zagrađen, primjerice, tijelom fotelje. Percepcija “ureda” je pomaknuta i namještaj koji je do “jučer” smatran rezidencijalnim, jednako dobro funkcionira i u poslovnim prostorima kojima donosi opušteniju atmosferu doma, nužnu za dodatnu motivaciju zaposlenika. Međutim, prije svega, namještaj mora biti kvalitetno dizajniran i izrađen od dugotrajnih materijala. Govorimo o punom drvetu i tkaninama prirodnog porijekla koje grade kvalitetniji prostor za rad i življenje. Na Vašoj webstranici vidimo da ste primili brojne nagrade za dizajn svog namještaja. Možete li nam reći nešto o tim nagradama? Riječ je o najuvriježenijim nagradama za dobar dizajn proizvoda koje su cijenjene u industriji namještaja te pripadaju međunarodnoj kulturi dizajna. Njima je prepoznata funkcionalnost našeg dizajna, ali i kvalitetna izvedba od strane proizvodnje. Trenutno se uvelike priča o novim načinima rada. Te prenamjeni uredskih prostora, sve više se zagovara neformalni način rada među zaposlenicima, te o optimizaciji samog uredskog prostora. Smatrate li da optimizacija uredskog prostora može doprinjeti razvoju tvrtke? Sigurno je da može. Zadovoljan zaposlenik je efikasan i kreativan u svom djelovanju. Vrijeme kad se smatralo da represija donosi najbolje rezultate ostaje iza nas. Brisanje granice između ureda i doma je brisanje granice između poslovnog i privatnog… životi se isprepliću! Što po Vama predstavlja ured budućnosti? Smatramo da sve ide prema “više je manje”, ali to “manje” treba biti izrazito kvalitetno i dugotrajno. Ova tendencija nama je urođena, jer je upravo to premisa dizajna našeg namještaja od samog početka. Na tragu ranije rečenog, ured mora biti udobno i prijateljsko okruženje, u kojem se djelatnici osjećaju slično kao u vlastitom domu. Važna je udobnost i funkcionalnost koju namještaj pruža.

Pročitaj više

Arhitektonski studio Križnjak čini tim arhitekata i dizajnera sa 17-godišnjim iskustvom i međunarodnim priznanjima za svoj rad.

Arhitektonski studio Križnjak čini tim arhitekata i dizajnera sa 17-godišnjim iskustvom i međunarodnim priznanjima za svoj rad. Iza sebe imaju velik broj realizacija u projektima poslovne, stambene, javne i turističke namjene te uređenja interijera. Cjelovit i individualan pristup karakterizira rad ureda koji klijentima nudi široku paletu usluga: pripremu kompletne dokumentacije, ishođenje dozvola, idejne, glavne i izvedbene projekte te nadzor u izvođenju radova. Projekti poput stambenih zgrada, obiteljskih kuća, sakralnih i industrijskih objekata te zanimljivih interijera stambenih i poslovnih prostora samo su dio opusa Arhitektonskog studija Križnjak. Osnivači su i voditelji sekcije za interijer pri Društvu arhitekata Zagreb. Od dosadašnjih nagrada i priznanja vrijedi istaknuti međunarodnu nagradu za najbolju sakralnu građevinu za crkvu svetog Luke evanđelista u Travnom, koja je na Svjetskom festivalu arhitekture u Barceloni uvrštena među 5 najboljih građevina svijeta u kategoriji javnih i komunalnih zgrada. Niz uspješnih projekata nastavljen je i 2019. godine, kada je lobby i ulazni prostor poslovnog tornja Zagrebtower nagrađen na međunarodnom festivalu BIG SEE Interior Design Awards u Ljubljani. Projekt preuređenja lobbyja je investicija kojom je vlasnik zgrade imao cilj da svojim klijentima, zakupcima uredskih prostora, stvori osnovu za kvalitetan „brand management“ – atraktivan ulazni prostor zgrade će klijentima svih poslovnih subjekata u Zagrebtoweru dati važan prvi dojam i asocijaciju s dotičnim brendom. Posebnu temu čine hibridni prostori koji kombiniraju više funkcija i čija se namjena ne može svrstati u samo jednu kategoriju. Jedan od takvih projekata bilo je uređenje poslovne jedinice ljekarne, pri čemu se vodilo računa da jednako zadovoljni budu i korisnici i djelatnici. Ljekarna je tipološki zahtjevan objekt, budući da se istovremeno radi o ustanovi primarne zdravstvene zaštite, laboratorijskom pogonu manjeg opsega i prodajno-uslužnom prostoru. Preuređenjem interijera šalje se snažna poruka brige o korisniku i djelatniku, a pozitivan rezultat potvrđen je povećanjem prodaje i obavljenih usluga u ovoj jedinici.           Osim stvaranja i pružanja usluge, bitan segment poslovanja je i prezentacija. Pojedine branše to uspješno rade isključivo putem online platformi, no za određene vrste proizvoda i usluga klijenti žele neposredno iskustvo. Štoviše, upravo su stvarni doživljaj i osobno iskustvo marketinški mamac za suvremenog korisnika koji je bombardiran sadržajem i slikama. Uspješna tvrtka Greyp bikes koja u svom pogonu u Svetoj Nedelji uz sestrinski Rimac automobili razvija visokotehnološke gotove proizvode i pojedinačne elemente za električne bicikle, iako prisutna online na svim tržištima, upravo je u svom matičnom prostoru stvorila novi showroom, zasnovan na „engagement marketingu“. Ovdje potencijalni kupci mogu u suvremenom interijeru, koji odražava Greypov jedinstven stil i poslovne principe, prilikom opuštenog druženja s djelatnicima isprobati sve najnovije inovacije iz ove hrvatske tvrtke, bilo na VR platformi, ili pak tako što će iz showrooma izvesti jedan od modela električnih bicikala.           Novi faktor s kojim treba računati prilikom gradnje i uređenja poslovnih prostora je društvenogospodarska kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa. Izazovna i neuobičajena situacija, u kojoj smo se gotovo svi upoznali s principom rada od kuće, donosi nova pitanja oko potencijalnih projekata uređenja novog ili preuređenja starog poslovnog prostora. Osim svjetske krize uzrokovane pandemijom koronavirusa, dodatno smo se suočili s građevinskom štetom nastalom prilikom snažnih potresa. Neki poslovni subjekti koji su svoje poslovanje vodili u središtu grada odlučili su se na privremenu ili trajnu lokaciju u novije poslovne komplekse, koji ipak najčešće nude „gole zidove“. Međutim, ozbiljan pristup i poslovna strategija ne smiju zanemariti brigu o reputaciji tvrtke, na što svakako utječe i prostor rada. Osim toga, kvalitetan i skladan radni prostor dokazano povećava produktivnost i poboljšava radnu atmosferu, a ono što na tržištu podiže letvicu i razlučuje prosječne i odlične su zadovoljni, produktivni i lojalni djelatnici. Jedan od propulzivnih timova s kojima je Arhitektonski studio Križnjak imao priliku raditi je i farmaceutska tvrtka Salveo. Njihova kreativnost i dinamičnost dobile su i svoj prostorni odraz projektu proširenja i adaptacije ureda u Zagrebu. Postojeći prostor proširen je dodavanjem novih uredskih jedinica, zasebnih prostorija koje su podloga za osobni izražaj. Takva organizacija prostora osigurava neovisnost i samostalnost u radu, neophodnu u prilikama u kojima se trenutno nalazimo. Ipak, imajući na umu budućnost i povratak na pretpandemijske trendove u organizaciji poslovanja, naglasak je stavljen na zajedničke i društvene prostore. Uz nove uredske jedinice, uređene su dvorana za predavanja, dvorana za sastanke, radno-kreativni „hub“ za Salveov tim s tribinom i kuhinjom, dok posebnost predstavlja hodnik s precizno projektiranim zidom koji objedinjuje niše za rad, kratke sastanke, telefoniranje ili kratki predah uz kavu s kolegama. Ovakva funkcionalna organizacija prostora omogućuje samostalan ili grupni rad ovisno o trenutnim potrebama. Fleksibilnost i funkcionalnost koje su bile zahtjev korisnika rezultiraju povećanjem produktivnosti, ali i kreativne spontanosti te međusobne razmjene ideja, što je temelj biznisa današnjice. Ulaganje u brendiranje tvrtke, pa tako i vizualni i funkcionalni doživljaj radnog prostora, donosi pozitivne rezultate na polju dinamike rada, produktivnosti i poslovanja.                      

Pročitaj više

Intervju s Mirnom Lipovšćak, direktoricom Sektora tehnike osiguranja u UNIQA osiguranju

Recite nam ukratko nešto o Uniqa osiguranju, koliko dugo ste zastupljeni na tržištu RH? UNIQA osiguranje d.d. dio je UNIQA grupe, jedne od vodećih osigurateljnih grupa u Austriji i Srednjoj i Istočnoj Europi. UNIQA u Hrvatskoj posluje već 21 godinu te je reosigurana unutar UNIQA Grupe i kod prvoklasnih svjetskih reosiguratelja: Axa Corporate Solutions Reinsurance Co, Lloyds, Munich Re, Swiss Re i drugih. UNIQA u svojoj ponudi ima sve vrste životnih i neživotnih osiguranja za fizičke i pravne osobe i posvećena je uvođenju novih tehnoloških rješenja, usavršavanju poslovnih procesa te kvalitetnoj i brzoj isplati šteta. Naša poslovna strategija prati krovnu UNIQA 3.0 strategiju UNIQA Grupe koja se manifestira zajedničkim ciljem – omogućiti klijentima sigurniji, duži i bolji život. Zašto je važno osigurati našu imovinu? Imovinu je važno osigurati zbog različitih rizika koji mogu nanijeti veliku materijalnu štetu koja može ugroziti financijsku stabilnost vlasnika nekretnine, bilo da je riječ o privatnoj osobi ili poslovnoj djelatnosti. Nedavni potresi, prvo u Zagrebu a kasnije i u Petrinji, Sisku i okolici ukazali su na velik nesrazmjer između osigurane i stradale imovine zbog čega velik teret sanacije, uz vlasnike koji je nisu osigurali, mora snositi država i jedinice lokalne i regionalne samouprave. Razorni potres mnoge je potaknuo na razmišljanje o osiguranju svojih domova i poslovnih prostora i otvorio mnoga druga pitanja, poput, primjerice, osiguranja zgrada koja ne pokrivaju osiguranje kućanstava već samo zajedničke dijelove zgrade te osiguranja od potresa, koji nije u osnovnim pokrićima već se ugovara kao dopunsko pokriće. Prirodne nas nepogode najsnažnije podsjećaju da se takve štete ne događaju samo „nekom drugom“, i da je pitanje vremena kad se tako nešto može dogoditi svakome od nas. Sjetimo se samo poplave u Gunji 2014. godine, vatrene stihije koja je 2017. godine opustošila splitska predgrađa ili olujnog nevremena u Zagrebu u svibnju 2019. Zbog katastrofalnih posljedica prirodnih nepogoda, ali i brojnih drugih rizika – od nepažnjom izazvanih katastrofa do provale i krađe – osiguranje imovine trebalo bi postati pravilo, a ne iznimka. U Hrvatskoj po pitanju svijesti o osiguranju imovine sporo napredujemo što dokazuje i podatak da premija osiguranja imovine u proteklih 10 godina bilježi tek vrlo blagi trend rasta pa je tako u 2018. godini iznosila 44 eura po stanovniku što je gotovo četiri puta manje od EU prosjeka koji je iste godine iznosio 168 eura po stanovniku. Prošle godine iznosila je 48 eura po stanovniku. Koja su osnovna načela osiguranja imovine? Pod pitanjem osnovna načela imovine, mislio sam da nam nešto više kažete o načelu obeštećenja, odnosno nešto više o nadosiguranju, podosiguranju i dvostrukom osiguranju. Sklapanjem ugovora o osiguranju imovine rizik od eventualnih posljedica štetnih događaja prenosi se na osiguratelja, što ugovarateljima osiguranja omogućava da lakše prebrode štetne događaje koji se vrlo često ne mogu niti predvidjeti niti prevenirati. Prilikom ugovaranja osiguranja imovine ističe se jedno od temeljnih načela imovinskih osiguranja, a to je načelo naknade štete prema kojem naknada iz osiguranja ne može biti veća od stvarne štete koju je osiguranik pretrpio. Primjerice, ako je vrijednost predmeta 20.000 kuna i osiguran je na 20.000 kuna, a šteta je procijenjena na 19.000 kuna, naknada za štetu ne može biti veća od stvarne štete – 19.000 kuna. Nadosiguranje znači da je iznos na koji je imovina osigurana veći od njene stvarne vrijednosti dok je kod podosiguranja situacija obrnuta: iznos osiguranja je manji od stvarne vrijednosti imovine. Kako bi se izbjegli kasniji prijepori oko naknade štete, važno je da osiguranik ugovori stvarnu vrijednost svoje imovine, o čemu se uvijek može i treba posavjetovati sa zastupnikom koji će mu objasniti kako se ta vrijednost utvrđuje i što treba poduzeti ako se tijekom trajanja ugovora o osiguranju vrijednost osigurane imovine promijeni. Dvostruko osiguranje znači da je isti predmet od istih rizika osiguran kod više osiguratelja. Primjerice, zgrada je osigurana od požara kod dva različita osiguratelja. Osiguranik ima pravo tražiti naknadu od svakog osiguratelja ali ukupna naknada za štetu ne može biti veća od procijenjene štete na imovini. Suosiguranje se primjenjuje kad se osigurava imovina koju zbog velikih rizika ne može osigurati samo jedan osiguratelj. Takva se imovina osigurava kod više osiguratelja koji dijele rizik i obvezuju se, u slučaju štete, isplatiti dio naknade za štetu. Postoji li razlika kod osiguranja pokretne i nepokretne imovine? Kod ugovaranja osiguranja ureda ili poslovnih prostora najprije treba provjeriti je li zgrada etažirana i postoji li stambeni upravitelj koji je dužan osigurati zajedničke dijelove zgrade. Zajednički dijelovi zgrade su nosivi konstruktivni zidovi, međukatna konstrukcija, dimnjaci, zajedničke prostorije, zajedničke instalacije i slično. Sve ostalo ne spada u zajedničke dijelove zgrade i treba se posebno osigurati jer svaki suvlasnik odgovara za svoju privatnu imovinu i u slučaju štete ona mu neće biti nadoknađena iz osiguranja kod stambenog upravitelja. Ako zgrada nema stambenog upravitelja, onda se uz privatne prostorije treba osigurati cijela nekretnina. Prilikom ugovaranja osiguranja vlasnik treba procijeniti od kojih se rizika želi osigurati. I u ovom slučaju klijentima savjetujemo da nam se obrate za pomoć i savjet prije nego što ugovore policu kako bi bili upoznati sa svim detaljima i točno znali na što imaju pravo u slučaju štete. Nekretnina se može osigurati samo od osnovnih požarnih rizika koji uz požar uključuju udar groma, oluju, tuču i sl. ali i od dopunskih rizika kao što su poplave, klizanja tla, izlijevanja vode iz vodovodnih cijevi i dr. Također treba razmisliti i o osiguranju od potresa i provalne krađe. Pokretnine se mogu osigurati od istih rizika kao i nekretnine, poput požara, potresa i provalne krađe ali i od rizika koje su svojstvene samim pokretninama, poput nezgode u pogonu, pogreški u rukovanju ili djelovanja električne energije. Pod pokretninama se smatraju, primjerice, namještaj, informatička oprema, strojevi i aparati i sl. Koje police osiguranja biste preporučili vlasnicima poslovnih prostora? Kod osiguranja obrta ili tvrtke uvijek je najbolje uzeti tzv. all risk policu, odnosno osiguranje od svih rizika. Ona pokriva uništenje, oštećenje ili nestanak osiguranih stvari (nekretnine, strojeve, opremu, zalihe i drugo), zbog nenadanih i iznenadnih događaja kao što su, primjerice, požar, poplava, oluja, ali i od svih drugih opasnosti. Takva polica pokriva i štetu zbog pogonskih zastoja, tj. prekida poslovanja, koji je posljedica uništenja, oštećenja ili nestanka osiguranih stvari. Tvrtke ili obrti koji djelatnost obavljaju u poslovnim prostorima površine do 250 četvornih metara i kod kojih ukupna vrijednost opreme i zaliha ne prelazi 2 milijuna kuna mogu policu osiguranja – Poslovni paket - ugovoriti online, a veće tvrtke svoju imovinu mogu ugovoriti na upit. U svakom slučaju, prije kupnje police osiguranja, dobro je obratiti se stručnjacima iz osiguravajućih kuća, koji će s klijentom složiti ponudu koja najbolje odgovara njegovim potrebama i pokriva sve potencijalne rizike.

Pročitaj više

Intervju s Zoranom Arsov iz Delight Office Solutions

Već više od pola godine pandemija COVID 19 utječe na način na koji percipiramo rad u uredima. Mnogo je kompanija koje su svoje zaposlenike prebacili na rad od kuće, neke su odabrale hibridni rad i povremeni dolazak u urede. S druge strane primjećujemo nesmanjenu potražnju za uredske prostore.

Pročitaj više

Bliži se vrijeme darivanja naših bližnjih ali i naših poslovnih partnera. Pitali smo za savjete kako odabrati pravi poklon dućan iz snova - Deliciiije

Recite nam nešto o Vašoj tvrtki, čime se točno bavite? Deliiicije su mali specijalizirani lanac dućana s glavnim fokusom na slatkom i finom. Imamo u ponudi i slane delicije (umaci, tartufi, začini, ulja, ajvari...), ali smo ipak najpoznatiji po velikom izboru čokolada, keksa, kolača i drugih slatkiša. Prvi dućan smo otvorili 2007.godine jer nigdje u Hrvatskoj nismo mogli pronaći delicije koje smo tražili. Da bismo kupili dobre praline, morali smo potegnuti autom barem do Beča, a to jednostavno nije praktično. Malo smo osluškivali i shvatili smo da nismo jedini, te da u cijeloj Hrvatskoj postoji čitava legija sladokusaca i gurmana, koji vole fine stvari kao i mi. Krenuli smo u ovaj posao bez previše razmišljanja i to taman uoči velike financijske krize, ali budući da sad poslujemo već 13 godina, očito ni loš tajming ne može upropastiti dobru ideju :) Bliži se vrijeme Božića, vrijeme darivanja. Koji su po Vama najbolji pokloni za poslovne partnere?   Poslovni partneri su ljudi s kojima često provodimo jako puno vremena, a opet jako malo znamo o njihovim afinitetima, ukusu i željama. S poklonima za poslovne partnere potrebno je pronaći pravu mjeru između neutralnog, ali ne generičnog; bogatog, ali ne preskupog. Taj dar mora u naše ime govoriti o zahvalnosti i poštovanju koje osjećamo. Stoga za poslovne partnere preporučujemo naše gotove poklon pakete. Za poslovne partnere iz inozemstva preporučamo poklon pakete s domaćim proizvodima, primjerice Zlatarevo zlato ili Gušti dok će "naše" ljude zasigurno razveseliti bilo koja kombinacija domaćeg vina i švicarske čokolade, poklon paket Chic ili poklon paket Oro. Zgodno je i spomenuti da imamo web shop te da osim u Hrvatsku dostavljamo i u sve članice EU. S poslovnim poklonom se možete dobro istaknuti, te na drukčiji način predstaviti svoju tvrtku. Što Vi mislite o tome?  Pokloni često više govore o onom tko poklanja nego o onom tko prima. Ukoliko nemate ni vremena ni ideja za poklone, možete nas uvijek kontaktirati s okvirnom idejom i budžetom za poklon, a mi ćemo napraviti ostalo. Možemo i personalizirati Vaše poklone - napraviti poseban dizajn za čokolade i bombonijere, staviti Vašu etiketu na vino ili liker, dodati poruku... Posebno se ponosimo našim umijećem zamatanja kojim svaki poklon pretvorimo u umjetničko djelo. Kako pakiramo proizvode možete vidjeti i u videu.

Pročitaj više

Intervju s Alenkom Kostanjević Špiljarić iz Tvrtke Dizzconcept

Možete li nam nešto više reći o Vašoj tvrtci, čime se konkrento bavite? Nešto o Vašim proizvodima Dizz Concept (prije INkea ) je dizajnerski  studio koji se bavi projektiranjem namještaja suvremenog oblikovanja i visoke funkcionalnosti. Kako uz i studio posjedujemo  i vlastiti proizvodni pogon, namještaj koji projektiramo mi ili naši suradnici _ dizajneri i arhitekti ,  sami i proizvodimo.   Proizvodi tvrtke Dizz Concept su danas dobro poznati svim ljubiteljima dobrog dizajna i cjeniteljima funkcionalnosti u opremanju prostora širom svijeta.  Popularna Pop-up kuhinja PIA osvaja velika urbana središta diljem svijeta, jer u jednom dobro dizajniranom ormaru s TV-om koji je smješten u nišu jednih vrata, nalazi se potpuno opremljena kuhinja- ima hladnjak, perilicu posuđa, kuhalo, napu, pećnicu ili čak ugradbeni aparat za kavu. Za nju je autor arhitekt Darko Špiljarić, osnivač Dizz Concepta, dobio mnoga međunarodna priznanja i nagrade.  Funkcionalno rješenje za mini stambene jedinice nude se  u popularnom programu MOVI. 16 m2  sobe dovoljni su da u dnevnom režimu imate kuhinju, blagovaonicu i garnituru za sjedenje, a u noćnom režimu spavate u „pravom“ krevetu od 140 cm širine. I sve to uz minimalno osam ormara koji „putuju“ prostorom preoblikujući ga iz dnevnog boravka u spavaonicu.  Dizz Concept proizvodi i uredski namještaj i tu je godinama lider domaćeg tržišta u ponudi najnovijih trendova u opremanju poslovnih prostora s posebnim naglaskom na ergonomiju radnog mjesta i smanjenju stresa u radnom okruženju.  Kako se kriza s pandemijom odrazila na Vaše poslovanje  Pandemija je svakako neočekivana poslovna okolnost koju je samo malo tko mogao očekivati. Ona je u poslovnom svijetu i veliki izazov. Izazovi mogu ponekad iz ljudi izvući ono najkreativnije u njima. Budući da gotovo 30 godina rada i samo po sebi izazov, pandemija je samo jedan od njih. Tako smo joj i pristupili, s respektom, ali bez straha.    Što mislite kakav će utjecaj pandemija imati na Vašu industriju? Utjecaj na drvnu industriju, u ostalom kao i na svaku djelatnost ljudi,  ovisit će  koliko dugo pandemija bude trajala. Za sada, koliko pratim što se u branši događa, domaći proizvođači su samo na dobitku.  Da li je pandemija ukazala na neke nove trendove u proizvodnji namještaja? Počinje se više cijeniti ono što imate u vlastitom dvorištu , dok su prije  naši kupci uvijek imali  u primisli  da je tamo, u susjeda bolje i jeftinije. Takvo razmišljanje je bilo neutemeljeno. Sada se jasno vidi. Počinje se cijeniti domaće. Napokon.  Kako vidite svjetsku ekonomiju nakon pandemije? Stvari se preslaguju. Ima puno nepoznanica. Biti će drugačije, to sigurno.  Imate li Vi novi asortiman proizvoda, koji je prilagođen načinu rada u uredima tijekom pandemije? Pandemija nas je zatekla u razvoju novog proizvoda koji bi trebao smanjiti stres u uredima otvorenog tipa kojih objektivno ima  najviše  i koji su posljednjih tridesetak godina apsolutni hit i u Evropi. Naime,psiholozi iz razvojnog  tima  naše tvrtke u kojem su arhitekte, dizajnere i inženjere drvne tehnologije, uočili su  problem nemogućnosti koncentriranog rada uslijed stalnih distrakcija u uredima s mnogo ljudi. Posljedice su uz stres, visoki postotak grešaka pri radu kao i preveliki gubitak radnog efekta. Na gubitku su i zaposlenici, ali i njihovi poslodavci.  OFFICE SHELL  je naš ponuđeni odgovor na taj problem. U prostor  sfernog oblika u kojem se čovjek iskonski osjeća zaštićeno i dobro, opremljen ergonomskim namještajem  smjestit će se svatko tko osjeća onaj nervozni pritisak pred završetak projekta kada trebate samo mi r i tišinu.  OFFICE SHELL je zamišljen da bude radna stanica u koju se ulazi uz najavu i rezervaciju, jer svjesni smo da sve neće  moći raditi u tako idealnim uvjetima.  Širenje opasnog virusa u prostorima koji su prepuni ljudi ukazala je da OFFICE SHELL može biti također prostor koji osigurava potrebnu  distancu među ljudima, a istovremeno  omogućava potrebnu suradnju i timski rad koji se može odvijati samo u našim radnim prostorima. 

Pročitaj više

SPACEFLOW - Poslovne Zgrade i uredi koji stvaraju uspomene!

S iskustvom zajedničkog rada širom svijeta, radna mjesta postaju mnogo više od četiri zida, radnog stola I stolice. Spaceflow, češki startup, podstiče našu maštu i kreativnost s ciljem da preoblikuju kako gledamo na objekte u kojima provodimo 85% našeg svakodnevnog života.

Pročitaj više

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.